امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47238
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت‌ چهره‌های آینده‌دار این رشته در پیکارهای آزاد و رده بندی خردسالان کشور در قم خبر داد.   خبرگزاری فارس: چهره‌های آینده‌داری در پینگ پنگ خردسالان کشور رقابت می‌کنند       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس اشعری فر امروز در گفت‌و‌گو با…

     

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت‌ چهره‌های آینده‌دار این رشته در پیکارهای آزاد و رده بندی خردسالان کشور در قم خبر داد.

     

    خبرگزاری فارس: چهره‌های آینده‌داری در پینگ پنگ خردسالان کشور رقابت می‌کنند

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس اشعری فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت:‌ مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی خردسالان پسر کشور از روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان قم در سالن ورزشی مریم در حال برگزاری است و چهره‌های آینده داری در آن شرکت کرده‌اند.

     

    وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی سازمان لیگ فدراسیون با هیئت تنیس روی میز استان قم، مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر انفرادی خردسالان پسر، با استقبال بی سابقه کوچولوهای آینده ساز پینگ پنگ کشور روبه‌رو شده است.

     

    اشعری فر بیان کرد: به طوری که ۱۱۴ نفر از ۲۵ استان کشور به شهر قم آمده‌اند و در طول برگزاری این مسابقات در سال‌های گذشته برای نخستین بار این تعداد استان در مسابقات خردسالان شرکت کرده‌اند و این مهم نشان از سرمایه گذاری استان‌های مختلف کشور در زمینه استعدادیابی بازیکنان تنیس روی میز و توجه ویژه فدراسیون به این رده سنی است.

     

    وی عنوان داشت: همچنین این رقابت‌ها با حضور پسران خردسال و آینده دار تنیس روی میز از ۲۵ استان همدان، توابع تهران، فارس، گلستان، تهران، هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان ‌شرقی، اصفهان، زنجان، مرکزی، مازندران، خوزستان، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، قزوین، کرمانشاه، ایلام، سمنان، خراسان جنوبی، بوشهر، یزد، کردستان و قم برگزار می‌شود.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: در مسابقات آزاد پس از قرعه کشی انجام شده، بازیکنان تیم‌های مختلف شرکت کننده در ۳۸ گروه مقدماتی قرار گرفتند که پس از بازی‌های مقدماتی سرگروه‌ها به مرحله بعد راه یافتند و به صورت حذفی با هم رقابت کردند که ۱۲ نفر به دسته برتر خردسالان کشور راه یافتند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

     

    وی با اشاره به نفرات برتر یاد آور شد: سیدمحمدمعین منتظری از قم، پویا احراری از خراسان جنوبی، علی رحیمی از توابع تهران، مهدی ایمانی از اصفهان، ماهان توحیدی از کردستان، معین ملکیان از تهران، نوید شمس از البرز، عرشیا ملکی از مرکزی، آرشام شریعتی از کردستان، ارشیا عنایت زاده از خوزستان، محسن رضا قلی زاده از آذربایجان غربی، امیر رضا سعیدی از فارس این مجوز را کسب کردند.

     

    اشعری فر اظهار داشت: سرداوری این مسابقات را ولی الله دیرباز داور بین المللی کشورمان بر عهده دارد و محمد عموئیان از قم به همراه جوادی از مرکزی وی را در امر برگزاری مسابقات یاری می‌کنند، ضمن اینکه داوری این دوره را مروتی و خان محمدیان از ساوه و سلطانی، امامقلی، امیر عموئیان، اخوان، امیری، رحیمی و آذرنوش همگی از قم بر عهده دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اشعری:چهره‌های آینده‌داری در پینگ پنگ خردسالان کشور رقابت می‌کنند"
    تازه ترین اخبار