امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47284
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات ستارگان زنان جهان با برگزاری مسابقات نیمه نهایی ومشخص شدن چهار زن برتر در این مسابقات به کار امروز خود پایان داد. با گزارش بخش خارجی  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات ستارگان زنان جهان که در شهر کوبه ژاپن برگزار می شود چهار نفر راه یافته به دور نهایی مشخص…

     

     

    مسابقات ستارگان زنان جهان با برگزاری مسابقات نیمه نهایی ومشخص شدن چهار زن برتر در این مسابقات به کار امروز خود پایان داد.

    با گزارش بخش خارجی  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات ستارگان زنان جهان که در شهر کوبه ژاپن برگزار می شود چهار نفر راه یافته به دور نهایی مشخص شدند.

    لیو شیوون زن اول چین  وجهان به مصاف یومنگ یواز سنگاپور رفت و با نتیجه ۴برصفر به برتری رسید تا بعنوان اولین زنی باشد که در این مسابقات به نیمه نهایی راه پیدا کند.

    دردیگر بازی جیانگ هوجیان از هنک کنگ به مصاف شن یانفی از اسپانیا رفت و با نتیجه ۴بر۱ پیروز شد .هو یانگ دیگر ملی پوش زن چینی به مصاف فوکوهارا از ژاپن رفت وموفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد این حریف خود عبور نماید تا چینیها در نیمه نهایی دونماینده داشته باشند.

    در دیگر بازی ایشیکاوا از ژاپن با فنگ تیان وی از سنگاپور روبرو شد وبانتیجه میلیمتری ۴بر۳ مغلوب این بازیکن سنگاپوری گردید.

     

    این مسابقات فردا برگزار خواهد شد.

    اصل جدول و ریز نتایج این مسابقات در ادامه آمده است:

     

     

    111111

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ستارگان زنان جهان(ژاپن)/چهار زن برتر جهان مشخص شدند(۴)"
    تازه ترین اخبار