امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸:۳۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47308
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حضور ۱۱۴ بازیکن  از ۲۵ استان کشور  جهت رده های اصلی پایه کشور چشم انداز قابل قبولی را از استانها برای جنب و جوش وسرمایه گذاری کلان ،درحد وسع  استانها  را به نمایش گذاشت. هرچند باید دلیل عدم حضور ۶ استان دیگر در این مسابقات را بررسی و دلایل آن را واکاوی نمود. جادارد تا…

    Untitled

    حضور ۱۱۴ بازیکن  از ۲۵ استان کشور  جهت رده های اصلی پایه کشور چشم انداز قابل قبولی را از استانها برای جنب و جوش وسرمایه گذاری کلان ،درحد وسع  استانها  را به نمایش گذاشت.

    هرچند باید دلیل عدم حضور ۶ استان دیگر در این مسابقات را بررسی و دلایل آن را واکاوی نمود.

    جادارد تا از میزبانی خوب قمی ها و در راس آن مسئولین این هیئت که انصافا از آن میتوان به عنوان  یک هیئت توسعه یافته  که با برنامه ریزی  به سمت موفقیت در حال پیشروی است نام برد.هیئت تنیس روی میز  موفق استان قم  به رهبری اشعری  طی چندین مرحله  میزبانیهای حساب شده وکاملا خوب بازدهی را در رده پایه  برعهده گرفته که امیدواریم انشاالله نتیجه موفق این میزبانیها را که بعنوان یک سرمایه گذاری کلان ودرست مطرح است  بزودی شاهد باشیم.

    صمد تدبیری مربی تیم ملی نونهالان وخردسالان کشور که تاکنون در بیشتر  مسابقات رده های پایه بصورت مستقل حاضر بوده متاسفانه بدلیل کسالت شدید فرزند شان نتوانستند در این مسابقات حاضر باشد.برای فرزند این مربی زحمت کش آرزوی سلامتی داریم.

    نوید شمس که بعنوان کم سن و سال ترین بازیکن  برجسته کشور روند رو به رشد وموفقی را طی کرده با وجود اینکه در بین ۱۲ نفر دسته برتر از کمترین سن وسال(۸سال) برخوردار بود موفق شدبدون حتی یک باخت  سکوی قهرمانی را از آن خود نماید.همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند افتخار داشته که بارها در پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  در باره آینده روشن  این بازیکن خردسال نوید داده باشیم که خوشبختانه  باردیگر آینده نگری دقیق ما نتیجه بخش بود .نوید شمس زیر نظر پدر بااخلاق و دوست داشتنی خود امید شمس که این روزها نشان داده بعنوان یک مربی کاربلد  میتواند تمام پله های ترقی را طی نماید  فعالیت مستمر دارد .مطمئنا قهرمانی یک خردسال ۸ساله  آن هم بدون حتی یک  باخت هرگز نمیتواند امری تصادفی تلقی گردد که این اقتدار  بابرنامه ریزی و عرق ریختن های مداوم بدست آمده است.برای نوید شمس و امید عزیز آرزوی موفقیت داریم  وامیدواریم همواره خبرهای خوشی از این بازیکن منتشر نماییم.

    استان های آذربائیجان غربی و قم وتوابع تهران وتهران وخراسان جنوبی وخوزستان ومرکزی و اصفهان وفارس با یک نماینده و استان کردستان با دارا بودن دونماینده در جمع ۱۲ نفر ،تقسیم بندی غیرمتمرکز تری را به نسبت سایر رده های کشور نشان میدهد.

    در این بین بازیکنان خردسالان استانهایی همانند آذربائیجان غربی و خصوصا قم  وتوابع تهران در جمع چهار نفر برتر  کشور  نشان از شکستن برخی انحصارها ی مطلق استانی دارد که خدا را شکر شاهد جوشش وموفقیت استانهای دیگر نیز می باشیم .البته شایعات و درکنار آن برخی اعتراضات نسبت به سن و سال   یکی از بازیکنان  شرکت کننده  در این مسابقات از حاشیه های قابل توجه و تاملی بود که امیدواریم مسئولین به آن توجه فرمایند.

    جای گرفتن یک بازیکن از خوزستان در مقام هشتم درجمع ۱۲  نفر که تاکنون در رده های پایه  همیشه نقش آفرین بوده  ،خوب اما جای تامل فراوان دارد! جالب ترین نکته در باره این بازیکن خوزستانی   این است که عرشیا عنایت زاده بازیکن نفت آبادان بوده  ومربی او نیز منصور میرزایی می باشد .امیدواریم هیئت تنیس روی میز خوزستان این موضوع را بعنوان یک زنگ خطر تلقی کرده  وبیشتر وفراتر از مرکز را نیز مدنظر قرار دهد.

    به نظر می رسد که باید به مربیان مستقیم بازیکنان خردسال  که در جمع ۱۲ نفر برتر قرار گرفته اند بیش از پیش و بصورت واقعی وکلان بها داده شود و از آنان در زمینه هم فکری و همکاری وخصوصا بحث فراموش شده استعداد یابی  استفاده و همکاری گردد.

    درپایان یادآوری میگردد که نوید شمس در سن ۸ سالگی بوده و چنانچه مسئولین تنیس روی میز کشور در گفتار خود صادق هستند  ،این بازیکن نوید  بخش  یک نوشاد دیگر را در تنیس روی میز ایران می دهد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل وبررسی مسابقات خردسالان کشور"
    1. امیر گفت:

      با تشکر از مدیر سایت و تحلیل زیبا و کارشناسانه و اینکه جا دارد دوباره این قهرمانی را به جامعه تنیس روی میز استان البرز تبریک گفت.

    2. سالارحسینی گفت:

      ضمن تبریک به کوچولو های عزیز:تحلیل کارشناسانه بود اما گره بندی به صورتی بود که تعداد زیادی از شایسته ها در دور اول مسابقات حذف شدند ، لطفا بازیها را به صورت تیمی برگزار کنند تا سطح استانها بهتر مشخص بشه و بچه هایی که با هزینه شخصی خودشون ۱۵۰۰ کیلومتر راه رو اومدند لااقل چهار پنج بازی انجام بدن تا به تجربیاتشون افزوده بشه ،

    3. خلیلی گفت:

      ضمن عرض خسته نباشید . همانگونه که دوست عزیز به آن اشاره نموده است بسیاری از بازیکنان مستعد و باآتیه پینگ پنگ ایران در مرحله قبل از دوره ای بدلایل مختلف یا قرعه بد و یا شرایط دیگر از گردونه رقابت ها حذف گردیدند . پیشنهاد میگردد مسئولین زیربط کمیته ای جهت استعدادیابی به این مسابقات اعزام نموده و بازیکنان مستعد را شناسایی نمایند تا حقی از کسی ضایع نگردد . توجه داشته باشید امکانات شهرستانهای جنوبی قابل مقایسه با استانهای تهران ، البرز و امثال این استان ها نیست !

    4. غزاله گفت:

      سلام خسته نباشید خدمت اسطوره ی پینگ ایران نوید شمس
      نویدجان از شما سپاسگذاریم که باتلاش روز افزون خویش ووخستگی های پایان ناپذیرند باعث افتخار کشورمان شده ای….
      امید است باپشتکاربسیارت وتوکل به حق تعالی بتوانیم در روزهای اینده شاهد موفقیت ها و صعود های نویدجان به اوج والایی وشکوفایی باشیم
      واقعا متشکریم

    5. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      متأسفانه عدم آشنایی برگزار کنندگان با توانایی بازیکنان که به دلیل عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خردسالان, اتفاق افتاد باعث شد برخی گروه ها بسیار ساده و برخی بسیار سخت شده و با حذف بازیکنان خوبی روبرو شد.
      هزاران متأسفانه که از طرف دیگر صغر سنی برخی بازیکنان چنان مشهود بود که سبیل آنها به ناصرالدین شاه گفته بود ذکی! و هیچ کنترلی نیز در این زمینه وجود نداشت.
      در آخر از هیأت قم(آقای حاج دیرباز, آقای اسدی, آقای عموئیان و آقای اکرامی) تشکر می کنم.

    6. دلسوز پینگ پنگ گفت:

      با یلام
      صغر سن و شناسنامه های مسئله دار یکی از زشت ترین و ناجوانمردانه ترین اقدامات در ورزش باشد.
      تا آنجایی که اطلاع دارم جناب آقای پیشیار همچنان سرپرست کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران می باشند .
      لذا با توجه به ارتباط حسنه ایشان با مسئولین کمیته های مختلف به خصوص رئیس و دبیر فدراسیون بسیار پسندیده است که ایشان این مورد را از طریق روابطی که دارند پیگیری و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند . با تشکر


    تازه ترین اخبار