امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۰:۰۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47360
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: دوازدهمین دوره مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان به میزبانی بجنورد برگزار شد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان شمالی خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: دوازدهمین دوره مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان به میزبانی بجنورد برگزار شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان شمالی خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور ۲۷ بازیکن از شهرستان های مختلف استان به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت این شهر برگزار شد.

     

    وی با بیان این که در این رقابت‌ها بازیکنان برتر استان حضور داشتند، اظهار داشت: این دوره از مسابقات همانند دوره‌های قبل در دو رده زیر و بالای شانزده سال به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد.

     

    به گفته نکویی در پایان این مسابقات در رده سنی بالای شانزده سال مهدی جمشیدی‌راد از بجنورد به مقام قهرمانی رسید، حامد عسگری نیز از بجنورد دوم شد و فرهاد قاسم‌زاده و رسول سلیمی هم از شهرستان بجنورد به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.

     

    وی اضافه کرد: در رده زیر شانزده سال نیز حسین اسکندری از شیروان قهرمان شد، محمد قاسمی از بجنورد در رده دوم ایستاد و مهدی قدیری از شیروان هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

     

    دور یازدهم مسابقات هفتگی آکادمی تنیس روی میز برگزار شد

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری دور یازدهم رقابت‌های پینگ پنگ آکادمی تنیس روی میز استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۲۷ بازیکن در دو رده سنی زیر و بالای شانزده سال در محل آکادمی تنیس روی میز استان برگزار شد.

     

    ایرج نکویی با بیان این که این دور از مسابقات آخرین دور رقابت‌های آکادمی تنیس روی میز استان در شش ماهه نخست سال بود، عنوان کرد: این مسابقات به دو صورت دوره ای و حذفی برگزار شد.

     

    وی افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی بالای شانزده سال رامین خاکشور از بجنورد به مقام قهرمانی رسید، امیرحسین رفیعی از بیرجند در رده دوم ایستاد و حسین اسکندری از شیروان و علیرضا دژگام از بجنورد نیز مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

     

    به گفته نکویی در رده سنی زیر شانزده سال نیز احسان قزلقانی از بجنورد اول شد، حسین اسکندری از شیروان عنوان دوم را به دست آورد و محمد موتاب‌زاده نیز از بجنورد مقام سومی را از آن خود کرد.

     

    وی اضافه کرد: مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده سیدمحمد سیدی بازیکن پیشکسوت تنیس روی میز خراسان شمالی بود.

     

    مصاف دختران پینگ‌پنگ‌باز بجنورد، مانه و سملقان

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات پینگ پنگ دختران نونهال شهرستان بجنورد و مانه و سملقان به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی بجنورد و با حضور ۲۰ نونهال راکت به دست برگزار شد.

     

    ایرج نکویی با بیان این که رقابت ها به دو صورت دوره ای و حذفی برگزار شد، عنوان کرد: بعد از انجام ۵۶ بازی هستی سیاح به مقام قهرمانی رسید، شقایق کریمی مقدم دوم شد و الناز تاتار نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

     

    به گفته وی هر سه بازیکن برتر این مسابقات از شهرستان بجنورد بودند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: در پایان این مسابقات به نفرات برتر به رسم یادبود حکم و جوایز اهدا شد.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در حال حاضر حدود ۲۰۰ پینگ باز آقا و خانم به صورت رسمی و بیمه شده در شهرستان های مختلف این استان در رشته تنیس روی میز فعال هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار