امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۴:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47381
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زمزمه‌های وقوع خبری عجیب در فدراسیون پینگ‌ پنگ؛ نوشاد عالمیان بدون مربی و تنها به جام جهانی می‌رود!   در آستانه مسابقات جام جهانی مردان پینگ پنگ، زمزمه‌هایی از حضور نوشاد عالمیان در این پیکارها بدون مربی شنیده می‌شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات…

    زمزمه‌های وقوع خبری عجیب در فدراسیون پینگ‌ پنگ؛ نوشاد عالمیان بدون مربی و تنها به جام جهانی می‌رود!

     

    در آستانه مسابقات جام جهانی مردان پینگ پنگ، زمزمه‌هایی از حضور نوشاد عالمیان در این پیکارها بدون مربی شنیده می‌شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جام جهانی مردان تنیس روی میز از ۳ تا ۵ آبان به میزبانی بلژیک برگزار می‌شود و در میان لیست ۲۰ نفره بازیکنان مطرح پینگ پنگ جهان همچون، ژان ژیک، چن آن، تیموبول و دیمیتری او تچارف، نام نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز ایران هم دیده می‌شود که از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در این پیکارها دعوت شده است.

     

    این برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز است که یک ایرانی به این رقابت‌ها‌ نزدیک شده است اما فدراسیون ایران برای حضور نوشاد عالمیان در این رقابت‌ها چه اقداماتی را انجام خواهد داد تا نماینده‌‌اش با توان کامل رو به روی ستارگان جهان حاضر شود؟

     

    شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران قصد دارد نوشاد عالمیان را تنها و بدون هیچ مربی به جام جهانی مردان اعزام کند.

     

    گفته می‌شود، این ماجرا در ادامه محدودسازی ابراهیم‌ علیدخت سرمربی تیم ملی و دبیر کمیته فنی از فعالیت و از سوی زارع‌پور نشات می‌گیرد هرچند این فقط یک فرضیه است و شاید بین رئیس و سرمربی هیچ اختلاف‌نظری وجود ندارد و آن‌ها همچون گذشته بدون حاشیه به فعالیت‌ های خود ادامه می‌دهند.

     

    به طور حتم تنها کسی که می‌تواند پاسخگو باشد شخص زارع‌پور است که به دلیل مشغله کاری سعی می‌کند کمتر به تلفن همراه خود توجه کند و پاسخ برخی خبرنگاران را بدهد.

     

    براساس این گزارش؛ سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که طی نامه‌ای از رئیس‌ فدراسیون خواسته تا برای آمادگی هرچه بیشتر نوشاد عالمیان در مسابقات جام جهانی، اردویی را از ۲۰ مهر ماه برگزار کنند.

     

    شاید برگزاری اردوی چند روزه کمکی به عالمیان نکند ولی می‌توان امیدوار بود که از سوی فدراسیون ایران هم کاری برای این ستاره انجام شده است.

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زمزمه‌های وقوع خبری عجیب در فدراسیون پینگ‌ پنگ؛نوشاد عالمیان بدون مربی و تنها به جام جهانی می‌رود!"
    1. حسين يونسي گفت:

      امیدوارم نوشاد عزیز در هر صورت موفق باشه.

    2. حمید رضا داورزنی گفت:

      ببرمازندران مردروزهای سخت است حیف است جوانی که باعث غرور اهالی پینگ پنگ شده بدون مربی به مسابقات برود – نوشاد موفق باشی

    3. محسن افشار نادری گفت:

      با سلام به دوستان گویا این فرضیه که ورزش ایران فقط بعضی رشته ها بحساب میآید کماکان باقیست پیشتر ها میگفتند عدم حمایت از پینگ پنگی ها بخاطر ناشناخته بودن قهرمانان این رشته است ولی حالا چی؟ اکنون که یک نوجوان پهلوان و قهرمان داریم چرا اینقدر این رشته در چشم مسئولان کمتر دیده میشود بنده فکر میکنم اشکال کار ریشه ای تر از این باشد وقتی اهالی پینگ پنگ بجای همبستگی و بهره جویی از تمام توانشان به فکر جاه طلبی خودشان باشند سر رشته این بی مهری ها همچنان باقیست در هر صورت برای این جوان عزیز میهنمان آرزوی موفقیت و درخششی دوباره را دارم و تشکر میکنم از مدیریت محترم سایت


    تازه ترین اخبار