امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47539
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک اقدام نسنجیده دیگر از طرف فدراسیون تنیس روی میز!

    Untitled

    یک اقدام نسنجیده دیگر از طرف فدراسیون تنیس روی میز!

    متاسفانه مسئولان  فدراسیون تنیس روی میز فعلی کشور  با عدم توانایی (دربیشتر مواقع بصورت کاملا عمد)  دختران مظلوم تنیس روی میز کشور را بعنوان نسل سوخته ویا شهروند درجه دوم  محسوب کرده ومیکنند.

    در این ارتباط بارها و  بارها حرف زده و اطلاع رسانی کرده ایم  اما همچنان مسئولان فدراسیون فعلی  ناتوان از یک برنامه ریزی منسجم در امر بانوان مظلوم تنیس روی میز کشور می باشند.

    در یک شاهکار دیگر از مسئولان فدراسیون  بازهم دختران مظلوم به هیچ انگاشته شده  وتصمیم گیرندگان  صرفا جهت سیاهی لشکر  بخشنامه مسابقات صادر نموده اند.

    طبق این بخشنامه هاقرار است دور اول مسابقات دسته برترجوانان دختر  در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ مهرماه در گرگان برگزار گردد.بنا بر همین خبردوردوم  مسابقات دسته یک دختران بزرگسال  باز هم در خارج از تهران  از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ مهرماه به میزبانی یزدیها برگزار می شود.

    سوال اینجاست که واقعا آیا برگزاری این مسابقات برای فدراسیون نشینان خصوصا برخی آدمهای پرمدعای آن اهمیت دارد یا خیر؟بطور مثال در دسته برتر جوانان دختر ،خوزستان  بعنوان استان جنوبی کشور ۴نماینده   وخراسان رضوی با یک نماینده حاضر می باشند! آیا در این برنامه ریزی  صرفا  بازیکنان مرکز یا البرز  درنظر گرفته شده اند یا بازیکنان اقصی نقاط کشور؟بیش از دو سوم دختران جوان حاضر در دسته برتر جوانان در دسته یک دختران بزرگسال حضور دارند  .سوال این است که این بازیکنان برای حضور در مسابقات  دسته برتر جوانان دختر که از تاریخ ۱۷ مهرماه در گرگان  برگزار می گردد می بایست  حداقل یک روز قبل یعنی ۱۶ مهرماه در استان گلستان حضور یابند(باتوجه به فصل بارندگی  ولغزندگی جاده ها وبعد مسافت)!این مسابقات در تاریخ ۱۹ مهرماه عصر یا غروب به پایان خواهد رسید یعنی اینکه بازیکنان حداقل در تاریخ ۲۰ مهر ماه باید به سمت  استانهای خود حرکت نمایند !مطمئنا بازیکنان استانهایی همانند خوزستان یا خراسان رضوی با آن بعد مسافت  وچارتر بودن پروازها در ساعتهای خاص با یک روز تاخیر  یعنی در تاریخ ۲۱ به مقصدخواهند رسید.دقیقا چهار روز بعد یعنی در تاریخ ۲۳ مهرماه  می بایست در استان یزد برای مسابقات دسته یک بزرگسالان حاضر باشند!

    مطمئنا  تصمیم گیرندگان صرفا بازیکنان خود را که اهل مرکز یا البرز هستند  در نظر گرفته و سایر دختران را اصلا بحساب نیاورده اند.در فصل شروع مدارس و از همه مهمتر لغزندگی جاده ها  چرا و به چه دلیل باید برای   دختران جوان که از لحاظ سنی و جنسیتی در شرایط خاص و حساسی به سر می برند  اینگونه تصمیمات سوال برانگیزی گرفته شود؟(خارج از تهران و نزدیک بودن زمان مسابقات )باید توجه داشت که بدلیل عدم پشتیبانی مالی فدراسیون از هیئتهای استانی  برخی از این هیئتها ادعا کرده که هزینه پرواز  بازیکنان را پرداخت نخواهند نمود!

    معلوم نیست که نمایندگان بانوان در فدراسیون  چه کسانی بوده و چرا وچگونه با این نوع تصمیات تمکین مینمایند اما انصاف و عدالت واز همه مهمتر غیرت هم چیز بسیار خوبی است! که امیدواریم  مسئولین ؛این برنامه  ریزی اشتباه خود را  مورد تجدید نظر قرار دهند .

    بدیهی است مسئولیت هرگونه اتفاق جاده ای در این فصل  بارندگی  برای دختران مظلوم کشور  برعهده مسئولان فدراسیون خواهد بود.هنوز خاطره تلخ تصادف در فصل یخبندان گذشته فراموش نشده است!

       

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دختران پینگ پنگی کشور؛ همچنان نسل سوخته محسوب می شوند!"
    تازه ترین اخبار