امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4754
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کشورایران با دارا بودن بیش از سی استان  درسطح تقسیمات کشوری از اطلاع رسانی  مطلوبی برخوردار نیست. امروزه با توجه باینکه عصر اطلاعات وارتباطات لقب گرفته و جهان امروزی مبدل به یک جزیره کوچک در امراطلاع رسانی شده است  ؛متاسفانه شاهد این هستیم که نه تنها هیئتهای شهرستانها بلکه بیشتر هیئتهای استانهای کشور ؛ که حتی…

    کشورایران با دارا بودن بیش از سی استان  درسطح تقسیمات کشوری از اطلاع رسانی  مطلوبی برخوردار نیست.
    امروزه با توجه باینکه عصر اطلاعات وارتباطات لقب گرفته و جهان امروزی مبدل به یک جزیره کوچک در امراطلاع رسانی شده است  ؛متاسفانه شاهد این هستیم که نه تنها هیئتهای شهرستانها بلکه بیشتر هیئتهای استانهای کشور ؛ که حتی هیئتهای بسیار فعال نیز از داشتن یک سایت یا پایگاه اطلاع رسانی معمولی غافل هستند.
    مسئولین فدراسیون باید بصورت الزام آور به هیئتهای استانها در سراسر کشورابلاغ کنند  هرهیئت تنیس روی میز باید  دارای یک سایت خبری استانداردباشد.
    باراه اندازی این سایتها  جامعه تنیس روی میز کشور بصورت آسان و در عین حال  متنوع اخبار این رشته را دنبال خواهد نمود.ودقیقا گسترش اینگونه اخبار تنوع و رقابت  رسانه ای و حتی ورزشی را مضاعف خواهد نمود.
    با راه اندازی این سایتها علاوه بر اینکه انحصار اطلاع رسانی  درجامعه تنیس روی میز شکسته خواهد شد بلکه همین امربه گسترش و ارتقاء آن کمک خواهد نمود.با راه اندازی سایتهای اینترنتی استانها ؛بسیاری از کسانی که تاکنون بی نام ونشان بوده و کمترین تبلیغی از آنها نبوده باانگیزه بیشتر به کار خود ادامه خواهند داد.
    طبیعتا انعکاس اخبار مربیان وزحمتکشان وحتی بازیکنان ومدیران زمینه را برای الگو برداری آسان ومفید و در عین حال رقابتی فراهم خواهد نمود.بعد از راه اندازی وتثبیت  سایتهای اینترنی برای هیئتهای استانها دقیقا نوبت به راه اندازی اجباری سایتهای اطلاع رسانی  در شهرستانها خواهدرسید.امیدواریم که مسئولین فدراسیون به این راهکارها وپیشنهادات کارشناسانه و نتیجه بخش  با دید مثبت نگریسته وچنین راه کارها یی را نظاره گر نباشند.
    شایان ذکر است در یک سایت نام و عکس و همچنین  پست الکترونیک تمام بایکنان ومسئولین ومربیان آن استان درج خواهد شد که در این صورت هم شناخت وهم راه ارتباطی میسر خواهد شد.
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "ضرورت گسترش اطلاع رسانی در پینگ پنگ"
    تازه ترین اخبار