امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47545
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تیم های خلیج پژم هرمزگان، مقاومت بسیج تهران ومناطق نفت خیز جنوب ( اهواز) در هفته سوم لیگ برتر جوانان و امید پینگ پنگ بررقبای خود پیروز شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از، ایرنا؛در حساس ترین دیداراین هفته ، شهرداری بانه در بندر عباس میهمان خلیج پژم نماینده هرمزگان…

     

    تیم های خلیج پژم هرمزگان، مقاومت بسیج تهران ومناطق نفت خیز جنوب ( اهواز) در هفته سوم لیگ برتر جوانان و امید پینگ پنگ بررقبای خود پیروز شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از، ایرنا؛در حساس ترین دیداراین هفته ، شهرداری بانه در بندر عباس میهمان خلیج پژم نماینده هرمزگان وصدرنشین مسابقات بود که این رقابت حساس را نماینده هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۲ از آن خود کرد.

    خلیج پژم تیم تازه وارد لیگ جوانان و امید کشور که در این مسابقه از نیما عالمیان استفاده کرد، با بازیکنانی همچون پوریا عمرانی ، آرمان حاجیئی و هادی صبحی به مربیگری حمید قاسمی موفق به شکست شهرداری بانه با ترکیب میعاد لطفی، علیرضا ملارجبی، متین لطف الله نسبی و پارسا جنتی با مربیگری جمیل لطف الله نسبی گردید.

    خلیج پژم که باحمایت خوب مدیرانش سومین پیروزی خود را جشن می گرفت،موفق گردید موقعیتش را د صدر جدول مستحکم وحالا بدون شک و تردید ، امید اول قهرمانی لیگ جوانان و امید کشور محسوب می گردد.

    علیرضا حجازیان، کاظم ریوندی وصالح محمد پورداوران بین المللی کشورمان به ترتیب سرداوری و داوری این مسابقه را بعهده داشته اند.

    دربازی دوم، مقاومت بسیج تهران که درخانه حریف به رقابت می پرداخت،موفق گردید با مربیگری محسن شیشه گرها وکسب نتیجه ۵ بر ۳ تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان سال گذشته رادر ماهشهر و با مربیگری پیمان حسنی از پیش رو برداشته و پیروزی شیرینی را کسب کرد.

    نفت آبادان ، تنها تیمی که در ترکیب خود از نیروهای بومی آن شهر بهره می برد ، نتوانست علی رغم بازی خانگی و دو پیروزی سروش امیری نیا ، در مقابل تیم هم استانی خود مناطق نفت خیز جنوب (اهواز) میدان را با پیروزی ترک نماید و نتیجه را ۵ بر ۳ به تیم اهوازی واگذار کرد .

    هیأت اصفهان دیگر تیم حاضر در لیگ جوانان و امید در هفته سوم استراحت داشته است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هرمزگان در صدر لیگ برتر پینگ پنگ جوانان و امید قرار گرفت"
    تازه ترین اخبار