امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۴:۰۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47560
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: اردوهای فعلی هیچ کیفیتی ندارد و و شرایط خوبی که الان داریم را مدیون زمان ریاست شهنازی هستیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در لیگ پینگ پنگ عراق اظهار داشت: در این روزهایی که…

     

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: اردوهای فعلی هیچ کیفیتی ندارد و و شرایط خوبی که الان داریم را مدیون زمان ریاست شهنازی هستیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در لیگ پینگ پنگ عراق اظهار داشت: در این روزهایی که پینگ ایران بی مسابقه‌ای و بی اردویی را سپری می‌کند، بهترین فرصت بود که در لیگ عراق خودمان را نشان دهیم و در شرایط بازی قرار بگیریم. مسابقات خوبی برگزار شد و بازیکنان ایرانی هم که در این رقابت‌ها حاضر بودند، عملکرد قابل قبولی داشتند.

     

    وی ادامه داد: با بازیکنان هم سطح خودمان روبرو شدیم و همین موضوع کمک زیادی کرد که به آمادگی خوبی برسیم. در این رقابت‌ها تیمی که من در آن حضور داشتم اول شد و به همراه تیم دوم بازی‌ها باید در لیگ عرب که اواخر ماه مهر برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

     

    اخلاق‌پسند در خصوص شرایط پینگ پنگ ایران گفت: متاسفانه وضعیت باشگاه‌ها مشخص نیست و هیچ بازیکنی هم هنوز قرار داد نبسته است. چند سال پیش ماه‌های تیر و مرداد تکلیف همه مشخص می‌شد و تمرینات را آغاز می‌کردیم، اما یکی دو سال است که چنین وضعیتی وجود ندارد. با این شرایط در جام جهانی به مشکل خواهیم خورد. مسابقات باید هرچه زودتر آغاز شود تا با آمادگی کامل اعزام شویم.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران با اشاره به اینکه زمانی که شهنازی ریاست فدراسیون را بر عهده داشت، ما حدود ۲۰۰ روز از سال را در مسابقه و اردو بودیم، عنوان کرد: آن زمان تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذاشتیم و اگر آن روزها نبود در حال حاضر باید پینگ پنگ را کنار می‌گذاشتم. الان هر ۶ ماه یک بار به اردو می‌رویم، آن هم در بدترین شرایط و صرفاً اسم آن را می‌توان اردو گذاشت و هیچ کیفیتی ندارد.

     

    وی ادامه داد: آنقدر تغذیه‌ها در اردوها بد است که در پایان سه، چهار کیلو وزن کم می‌کنیم. پزشکان به من توصیه کرده‌اند که باید وزنم را اضافه کنم و من هم به هر طریقی شده این کار را می‌کنم، اما وقتی به اردو می‌رویم شرایطم بدتر از قبل می‌شود. مسئولان فدراسیون هم تنها به دنبال این هستند که به وزارت ورزش گزارش دهند که اردو برگزار کرده‌ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:شرایط خوب‌مان را مدیون زمان شهنازی هستیم/اردوهای فعلی شرایط‌مان را بدتر می‌کند"
    تازه ترین اخبار