امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4758
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی‌میز‌ خوزستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر جوانان استان گفت: این رقابت‌ها با حضور ۷۷ تنیسور برگزار شد که در مجموع ۲۵ بازی، نوید شریفی ، میلاد مرادی ، سینا تیمار، یوسف عبادی، نیما سلیمانی و مهدی نصیری به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را به خود…

    دبیر هیات تنیس روی‌میز‌ خوزستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر جوانان استان گفت: این رقابت‌ها با حضور ۷۷ تنیسور برگزار شد که در مجموع ۲۵ بازی، نوید شریفی ، میلاد مرادی ، سینا تیمار، یوسف عبادی، نیما سلیمانی و مهدی نصیری به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عبدالامیر بخشنده اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات به صورت دوره‌ای و مرحله دوم نیز به صورت حذفی برگزار شد که در نهایت ۱۲ نفر برتر این مسابقات معرفی شدند.
    وی بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور تنیسورهایی از شهرستان‌های اهواز، دزفول، ایذه، امیدیه، شوشتر، رامهرمز، بهبهان ، آبادان، گتوند و شوش برگزار شد که در نهایت نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم منتخب استان درآمدند.
    بخشنده افزود: سطح این مسابقات به خصوص در مرحله نهایی بسیار بالا بود و تنسیورها رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند. امیدوارم در رقابت‌های کشوری نیز عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.
    وی تصریح کرد: پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی کشور سعی خواهیم کرد بین ۱۲ نفر برتر استان مسابقه‌ای برگزار کنیم تا چهار نفر برتر استان را مشخص و به این رقابت‌ها اعزام کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر جوانان استان خوزستان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار