امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47583
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن ایرانی تیم نایب قهرمان لیگ عراق گفت: حضور بازیکنان ایران در تیم های عراقی باعث شد تابت بازیکنان مصری شکسته شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: تا قبل از این که بازیکنان پینگ پنگ ایران با تیم های لیگ عراق قرارداد ببندند، بازیکنان مصری…

    بازیکن ایرانی تیم نایب قهرمان لیگ عراق گفت: حضور بازیکنان ایران در تیم های عراقی باعث شد تابت بازیکنان مصری شکسته شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: تا قبل از این که بازیکنان پینگ پنگ ایران با تیم های لیگ عراق قرارداد ببندند، بازیکنان مصری این لیگ از همه قدرتمند تر بودند وبرای عراقی ها بت محسوب می شدند اما بازیکنان ایران باشکست آن ها نشان دادند که جایگاه بالاتری دارند.

     

     

    وی به حضور اعضای تیم عراقی اش برای تمرین در ایران قبل از برگزاری دور آخر لیگ عراق اشاره کردودراین باره گفت:حضور بازیکنان تیم امام المتقین کربلا در ایران وتمرین آنها قبل از برگزاری دور آخر خوشبختانه انعکاس بسیار خوبی داشت وبازیکنانی که به ایران آمده بودند بسیاربهتر از دورهای قبل کار می کردندوابراز رضایت داشتند این را نتایج نشان می دهد که از ۱۰ بازی دور پایانی ۱۰ برد داشتیم که هم می سهم داشتم که بدون باخت بودم وهم بازیکنان دیگر تیم که عملکردشان بهتر شده بود.

     

     

    وی اضافه کرد: بسیاری از تیمهای عراق تمایل داشتند که به ایران بیایند و در آکادمی من تمرین کنند تا۱۰ روز دیگرنیز یک تیم آن ها به کشورمان می آیند.

     

     

    احدی در خصوص نایب قهرمانی تیم امام المتقین در لیگ عراق تصریح کرد: لیگ عراق ۳ دور است ودر هر دور۱۰ بازی انجام می شود، زمانی که من قرارداد بستم به آن ها گفتم که دردوراول از آن جهت که همزمان بامسابقات قهرمانی جهان فرانسه وحضورم همراه تیم ملی ایران در این پیکارهاست نمی توانم در مسابقات حضور داشته باشم وجایگزین ایرانی برای خودم مشخص کردم .

     

     

    کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: من مسابقات لیگ عراق را ازدور دوم وزمانی که سه باخت داشتیم آغازکردم دردورهای بعدی توانستیم بسیاری از باخت ها را جبران کنیم اما نتوانستیم تیم حسینسه عراق که قهرمان لیگ شد برسیم وباخت آن ها ما کمتر بود این در حالی است که تیم ما در دور آخر تیم قهرمان راشکست داد.

     

     

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: البته تیم اول ودوم لیگ عراق قرار است در لیگ باشگاه های کشورهای عرب هم شرکت کنند که اگر خدا بخواهد وسعادت داشته باشیم امیدوار هستم من و اخلاق پسند که در این دوتیم بازی می کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

     

     

    احدی حضورش را در لیگ عراق را مثبت ارزیابی کردوگفت: امسال برای اولین بار بود که در لیگ عراق شرکت می کردم از حضورم رضایت کامل دارم زیرا لیگ عراق فرصتی است تا خودرا مصاف با بسیاری از بازیکنان برتر ایران که در قیمتهای مختلف آن حضور دارند وهمچنین بازیکنان مصری وعراقی حاضر در لیگ عراق محک بزنیم وهمین که توانستیم بت بازیکنان مصری را بشکنیم بالاترین افتخار است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: بازیکنان ایران بت مصری ها را در عراق شکستند"
    1. برای موفقیت آقای احدی در تمام مراحل زندگی و مسابقات آتی صلواتی نثار کنیم

    2. سارا سلطانی گفت:

      با سلام.
      آرزوی موفقیت های بیشتر برای جناب آقای احدی و دیگر بازیکنان ایرانی در لیگهای خارج از کشور

    3. باآرزوی موفقیت برای برادر خوبمان مهران احدی.


    تازه ترین اخبار