امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۱۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47596
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز رنکینگ جدید خود که مربوط به ماه اکتبر است را منتشر کرد. بر اساس رنکینگ جدید منتشر شده و از مجموع ۱۰ بازیکن برتر ایران در هر دو بخش مردان و زنان، هفت نفر سقوط کرده‌اند و تنها سه بازیکن صعود داشته‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ…

     

     

    فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز رنکینگ جدید خود که مربوط به ماه اکتبر است را منتشر کرد. بر اساس رنکینگ جدید منتشر شده و از مجموع ۱۰ بازیکن برتر ایران در هر دو بخش مردان و زنان، هفت نفر سقوط کرده‌اند و تنها سه بازیکن صعود داشته‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار مهر، بر اساس رنکینگ جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز و در بخش مردان نوشاد عالمیان از رده ۵۴ یک پله صعود کرد و صاحب جایگاه ۵۳ شد. در حالیکه برادر او نیما عالمیان با یک پله سقوط در رده ۲۷۲ قرار گرفت.

     

    علاوه بر نیما عالمیان بازیکنانی مانند محمدرضا اخلاق‌پسند و افشین نوروزی نیز در این رنکینگ با سقوط مواجه شده‌اند. بر این اساس اخلاق‌پسند از ده ۳۰۸ به رده ۳۱۲ سقوط کرده است. ضمن اینکه افشین نوروزی هم با دو پله سقوطی که داشت در رده ۳۰۷ قرار گرفته است. با این سقوط مقابل نام نوروزی علام ستاره گذاشته شده و این یعنی خطر حذب وی در ماه‌های آینده.

     

    در بین بازیکنان ایرانی حاضر در رنکینگ جهانی تنیس روی میز و از پنج بازیکن برتر کشورمان در بخش مردان، احدی هم مانند نوشاد عالمیان در این ماه یک پله صعود داشته است. این بازیکن که پیش از این صاحب جایگاه ۳۳۵ بود با یک پله صعود به جایگاه ۳۳۴ رسیده است.

     

     

    در بخش بانوان رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز وضعیت پنج بازیکن برتر کشورمان مشخص شده است. بر این اساس ندا شهسواری، نماینده ایران در المپیک لندن از رده ۴۶۱ به رده ۴۶۹ سقوط کرده است. علاوه بر سقوط ۸ پله‌ای وی و به جز مهشید صامت دیگر بازیکنان ایران هم با سقوط چند پله‌ای مواجه شده‌اند.

     

    بدین ترتیب که محجوبه عمرانی که پیش از این صاحب جایگاه ۵۳۶ بود با سه پله سقوط در رده ۵۳۹ قرار گرفت. مریم صامت از رده ۶۳۴ به ۶۳۸ سقوط کرده و پریسا صمدی هم صاحب رده ۶۸۲ بوده است. در حالیکه این بازیکن پیش از این جایگاه ۶۷۷ بود و این یعنی سقوط ۵ پله‌ای صمدی.

     

    در این بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز ایران در رنکینگ جهانی، مهشید صامت تنها بازیکنی است که صعود داشت. صامت از رده ۸۲۸ به رده ۸۲۲ صعود کرده است.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رنکینک جدید پینگ‌پنگ‌بازان اعلام شد/ سقوط هفت بازیکن برتر ایران"
    تازه ترین اخبار