امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۱:۵۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47666
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات لیگ تنیس روی میز در فصل چدید با شیوه‌ای متفاوت از گذشته برگزار خواهد شد. طوریکه دیدارهای پلی‌آف تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.       به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری مهر، پیش از این تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ تنیس روی میز با انجام…

     

     mehr

    مسابقات لیگ تنیس روی میز در فصل چدید با شیوه‌ای متفاوت از گذشته برگزار خواهد شد. طوریکه دیدارهای پلی‌آف تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.

     

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری مهر، پیش از این تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ تنیس روی میز با انجام دیدارهای دوره‌ای به صورت رفت و برگشت، رقابت خود را تا مشخص شدن تیم برتر دنبال می‌کردند اما بنا به تصمیم سازمان لیگ فدراسیون، قرار است امسال دیدارهای پلی‌آف تعیین کننده تیم قهرمان باشد.

     

    بر این اساس، پس از پایان مرحله دوره‌ای مسابقات لیگ تنیس روی میز، چهار تیم برتر رقابت‌های خود را در قالب مرحله پلی‌آف دنبال می‌کنند. بدین ترتیب که تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم هم با تیم سوم دیدار خواهد داشت. پس از آن تیم‌های بازنده برگزار کننده مرحله رده‌بندی خواهند بود و تیم‌های برنده هم در قالب مرحله فینال به مصاف هم خواهند رفت.

     

    قرار بود فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز شد اما به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌های متقاضی شرکت در این رقابت‌ها، باعث به تعویق افتادن آن شده است. هنوز زمان دقیق آغاز بیست و دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز مشخص نشده است.

     

    پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه، هیات همدان و هیات اصفهان تیم‌هایی هستند که برای شرکت در رقابت‌های امسال اعلام آمادگی کرده‌اند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیوه برگزاری مسابقات لیگ تنیس روی میز برای فصل جدید تغییر می‌کند"
    تازه ترین اخبار