امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۳:۲۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47689
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حال وهوای ابری فدراسیون پینگ پنگ این روزها ابری ترشده و اختلافات قدیمی از سرگرفته شده است، در تازه ترین نشست کمیته فنی عنوان شده محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی و میدیا لطف اله نسبی جایی در این فدارسیون ندارند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرگزاری ایرنا از یکی از شرکت…

    iiiii

    حال وهوای ابری فدراسیون پینگ پنگ این روزها ابری ترشده و اختلافات قدیمی از سرگرفته شده است، در تازه ترین نشست کمیته فنی عنوان شده محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی و میدیا لطف اله نسبی جایی در این فدارسیون ندارند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرگزاری ایرنا از یکی از شرکت کنندگان در این نشست، در واکنش به صحبت های این سه ملی پوش که اقدامات فدراسیون را غیراصولی خوانده اند، یکی از مدیران فدراسیون عنوان کرده است تا زمانی که درفدراسیون باشم محمدرضا اخلاق پسند،افشین نوروزی و میدیا لطف اله نسبی جایی در این فدارسیون نداشته وحتی اگر نفر اول ایران هم شوند به هیچ کجا اعزام نخواهند شد.

    میدیا لطف اله نسبی که نگران برخوردی مانندافشین نوروزی که سال گذشته به دلیل انجام مصاحبه اجازه شرکت دررقابت های انتخابی تیم ملی راازدست داد وبه یک دسته پایین تر سقوط کرد، دراین باره به ایرناگفت:هشت ماه است که ازپینگ پنگ خبری ندارم ومعتقدم همه چیزدراین رشته ورزشی تعطیل است.

    وی با اشاره به اینکه وقتی مسابقه ای برگزارنمی شود، یعنی پینگ پنگ تعطیل است، افزود: هشت ماه است که درهیچ مسابقه داخلی و یاخارجی شرکت نکرده و می دانم بقیه بازیکنان نیز شرایط مرا دارند ازاین رو باید گفت پینگ پنگ تعطیل است.اگر یک ورزشکار هشت ماه درمسابقه ای شرکت نکند باید قید ورزش قهرمانی را بزند.

    وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه عاملی باعث شده پینگ پنگ دچار این رکود شود نیز گفت: به طور حتم مدیریت فدراسیون عامل اصلی بوجود آمدن این رکود است. ۲۰سال است که در تمامی رده های سنی این رشته ورزشی بازی کرده وجزء نفرات برتر بوده ام و البته این شرایط در هیچ زمانی حاکم نبوده است.

    ملی پوش پینگ پنگ کشورمان ادامه داد:درزمان مدیریت رییس سابق فدراسیون،پینگ پنگ حرکت روبه جلو داشت و مسیر خود را پیدا کرده بود و اگر آن مسیر ادامه می یافت به طور حتم امروز از این رشته ورزشی بیش از این می دیدیم و می شنیدیم.

    لطف اله نسبی افزود: مدیران قبلی وزارت ورزش با دخالت در این فدراسیون وضعیتی ایجاد کردند که رییس سابق رفت.

    وی گفت: در گذشته این فدراسیون صاحب آکادمی ملی پینگ پنگ شد، بازیکنان درتمامی رده های سنی از نونهالی تا بزرگسالی دراین آکادمی دراردوهای شبانه روزی حضور داشتند در حالیکه در دوره جدید کاری برای پینگ پنگ انجام نشد.

    وی با بیان اینکه درآکادمی مربیان وبازیکنان ارشد کره ای به همراه بهترین های کشور با بازیکنان ایرانی به طورمرتب تمرین می کردند وآنچه که امروز می بینید،تلاش آن زمان است،تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی، افشین نوروزی، ‌مهران احدی، محمد رضا اخلاق پسند، احد مالمیری، محمد علی رویین تن،علیرضا ملارجبی،حمیدرضا طاهرخانه و بسیار دیگری از بزرگان این رشته در آن زمان شناسایی و رشد کردند.

    وی ادامه داد:اگر اجازه می دادند پینگ پنگ همان راهی را که والیبال رفته است می رفت، امروز شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران این رشته در داخل و خارج از کشور بودیم.

    لطف اله نسبی با انتقاد از برخورد های نامناسب فدراسیون عنوان کرد:متاسفانه در فدراسیون فعلی رابطه جای ضابطه را گرفته و هر کس رابطه داشته باشد به طور حتم در فدراسیون جا دارد و هر کس دراین حلقه نباشد کارش تمام است.

    وی درباره ستاره دار شدن بازیکنان ایرانی درتازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ نیز گفت: این یک معضل اساسی است به ورزشکاران آسیب می زند وقتی بازیکن درهیچ رقابت برون مرزی شرکت نمی کند ویادرداخل کشورفقط یک مسابقه معتبر فجربرگزار می شود بازیکنان باید هم ستاره دار شوند.

    وی درخصوص شرایط خود در این رده بندی نیز عنوان کرد:‌من هم همانند خیلی از بازیکنان دیگر وضعیت خوبی ندارم و اگر در طول سه یا چهار ماه آتی در مسابقات معتبری شرکت نکنم به طور حتم از این جدول کنار گذاشته خواهم شد.

    وی درخصوص اینکه آیا ناراحت نیست که فقط یک یا دونفر پای ثابت تمامی اعزام ها هستند نیز گفت:اگرمنظورتان نوشاد ونیما عالمیان است باید بگویم حق آنان است که در رقابت های برون مرزی شرکت کنند برترین های فعلی پینگ پنگ کشورمان هستند باید باشند اما معتقدم فدراسیون نباید به راحتی از کنارسایر بازیکنان بگذرد. اگر نوشاد و نیما بنا به هر دلیلی نتوانند درمسابقه ای شرکت کنند تکلیف چیست؟.

    نفرششم ایران باانتقاد از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ واینکه آنان خود فرصت ها را از بازیکنان می گیرند،اظهارداشت : به عنوان مثال تمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی وآسیایی ۵ نماینده به این مسابقات معرفی می کنند اما ایران با ۴ پینگ پنگ باز درمسابقات جهانی حضور می یابد آیا بهتر نیست فدراسیون به جای بردن همراهان اضافی فرصت مسابقه را برای یکی دیگر از قهرمانان کشور فراهم می کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اختلافات قدیمی در فدراسیون پینگ پنگ از سرگرفته شد"
    تازه ترین اخبار