امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳:۵۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47699
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: در لیگ عراق به جز نوشاد و نیما سایر بازیکنان خوب ایران حضور داشتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بهنام رحمت پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در لیگ امسال عراق در تیمی غیر از تیم سال گذشته ام بازی کردم و…

    بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: در لیگ عراق به جز نوشاد و نیما سایر بازیکنان خوب ایران حضور داشتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بهنام رحمت پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در لیگ امسال عراق در تیمی غیر از تیم سال گذشته ام بازی کردم و ما پنجم شدیم، لیگ این کشور از آنجا که با جذب بازیکنان ایرانی و مصری هر سال بهتر و با کیفیت تر می شود.

     

     

    بازیکن تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: در لیگ عراق ۱۸ تیم حضور داشتند که هر تیم می تواند یک بازیکن غیر عراقی جذب کند به جز چند بازیکن مصری سایر تیم ها بازیکنان ایران را به خدمت گرفته بودند و می توان گفت از بین نفرات اول تنیس روی میز ایران فقط نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات غایب بودند و لیگ ایرانی بود.

     

     

    رحمت پناه در خصوص وضعیت قرار دادهای تیم های عراقی اذعان داشت: مبلغ قرارداد های لیگ عراق به اندازه لیگ ایران نیست اما از آن جهت که در ۶ ماه نخست سال بدون تیم هستیم و منبع درآمدی در ایران نداریم به این لیگ جذب می شویم البته چون رقابت بیشتر شده است تیمهای عراقی نسبت به سال های پیش بیشتر پول خرج کردند تا بازیکنان بهتری نیز در اختیار بگیرند.

     

     

    بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا با تیمی برای لیگ بیست و دوم ایران قرارداد بسته است یا خیر گفت: هنوز هیچ صحبتی در خصوص لیگ ۹۲ ایران نشده است و اکثر بازیکنان هنوز نمی دانند با چه تیمی قرارداد خواهند بست.

    سالهای گذشته تا مهر یا آبان حتماً وضعیت تیمها و قراردادها مشخص می شد اما نمی دانم چرا امسال تا این حد طول کشیده است، امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود و مسابقات لیگ آغاز گردد.

     

     

    رحمت پناه از حضورش در لیگ کردستان عراق هم خبر داد و در این باره بیان کرد: من به همراه ۴ بازیکن ایرانی دیگر (واحد مالمیری، میدیا لطف اله نسبی، صمد آبادی و عیسی طهماسبی) در لیگ کردستان عراق هم بازی می کنیم، این لیگ با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود و ۵ دور است و سری آخر آن تا ۱۵ روز دیگر آغاز خواهد شد.

     

     

    وی افزود: اکنون برای آمادگی بهتر تمریناتم را به صورت اختصاصی ادامه می دهم زیرا در لیگ عراق اردوهای قبل از مسابقه نداریم و هر کسی به تنهایی تمرین می کند و فقط در رقابتها شرکت می کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت پناه:کیفیت لیگ عراق بالا بود/ به جز نوشاد و نیما سایر بازیکنان خوب ایران بودند"
    تازه ترین اخبار