امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۲:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47712
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز از برادران عالمیان و چند بازیکن دیگر دعوت کرد تا اردویی را در رشت برپا کنند. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز از دید…

    محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز از برادران عالمیان و چند بازیکن دیگر دعوت کرد تا اردویی را در رشت برپا کنند.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز از دید بسیاری از کارشناسان مناسب نیست و از ۶ نفر اول رنکینگ ایران در فدراسیون جهانی ۴ نفر از اردو محروم مانده اند، بازیکنان خود دست به کار شده اند و اردویی را خودمانی و به دعوت از محمد رضا اخلاق پسند به میزبانی رشت برگزار کردند.

     

    در این اردو که از امروز ۱۶ مهر آغاز می شود نوشاد و نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق پسند، عارف احمدی فر و امین میر الماسی حضور دارند.

     

    لازم به ذکر است؛ اخلاق پسند قرار است همراه تیم حسینیه در لیگ عراق در جام باشگاه های عرب شرکت کند. تیم حسینیه کربلا در لیگ عراق با درخشش کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان به عنوان قهرمانی رسید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "به دعوت اخلاق پسند اتفاق افتاد؛ اردوی خودمانی عالمیان ها در رشت!"
    تازه ترین اخبار