امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷:۵۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: تفکری که اکنون حاکم شده براساس سلیقه و مصلحت شخصی است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا ثمری خلج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب اضافه کرد: من بارها این موضوع را مطرح کرده ام که رویه ای که اتخاذ شده…

    سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: تفکری که اکنون حاکم شده براساس سلیقه و مصلحت شخصی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا ثمری خلج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب اضافه کرد: من بارها این موضوع را مطرح کرده ام که رویه ای که اتخاذ شده از ابتدا به صورت درستی نبوده است و نوع تفکر حاکم براساس سلیقه های شخصی است.

     

    سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز در خصوص کنار گذاشته شدن بازیکنان صاحب نام و رنکینگ دار ایران از تیم ملی و اعزام ها اذهان داشت: نظام جمهوری اسلامی نظام ارزشی است و ما باید مطابق آن رفتار کنیم و این تفکر سلیقه ای نمی تواند سازنده باشد متاسفانه برای دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی باید به پیشینه بازیکنان نگاه کنیم اما اکنون می بینیم که یک بازیکن که از نظر سابقه ورزشی بسیار خوب است و بازیکن با اخلاقی هم هست به خاطر یک انتقاد کوچک کنار گذاشته می شود.

     

    وی افزود: آیا صحیح است به خاطر انتقاد یک بازیکن را از زندگی ساقط کرده و پینگ پنگ را از وی بگریم اما در نمونه دیگر ببینیم که بازیکنی با چوب به فدراسیون حمله کرده شیشه های آن را می شکند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شود اما با تغییر ۱۸۰ درجه ای و به این دلیل که با مواضع ما هماهنگ بوده وی را به ورزش باز می گردانیم.

     

    مربی سابق تنیس روی میز تاکید کرد: این درست نیست که در یک سازمان هر طور که می خواهیم با دیگران رفتار کنیم و براساس مصلحت فردی تصمیم بگریم با این روند بعد از یک مدت نظام بی ارزشی و ناهنجاری حاکم می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ثمری خلج:بازیکنی را به خاطر انتقاد کنار می گذاریم/اما هوای کسی که شیشه می شکند را داریم"
    تازه ترین اخبار