امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47722
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد و نیما عالمیان، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی، میعاد لطفی، سروش امیری‌نیا و متین لطف الله نسبی بازیکنانی هستند که به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از عرش نیوز،پیش از…

    نوشاد و نیما عالمیان، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی، میعاد لطفی، سروش امیری‌نیا و متین لطف الله نسبی بازیکنانی هستند که به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از عرش نیوز،پیش از این قرار بود برگزاری رقابت‌های دسته برتر تعیین کننده بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز باشد، اما پس از اینکه این مسابقات طی دو مرحله لغو شد، تصمیم بر این گرفته شد تا با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و بررسی در کمیته فنی، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شوند. بر همین اساس این هشت بازیکن به این اردو فراخوانده شدند.

     

    از میان هشت بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز، برادران عالمیان همراه با حمیدرضا طاهر خانی و سروش امیری‌نیا برای حضور در پروتور جهانی لهستان (۱۵ تا ۱۹ آبان‌ماه) و آلمان (۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه) معرفی شده‌اند.

     

    اردوی تیم ملی تنیس روی میز از ۲۰ مهرماه به میزبانی اصفهان و زیر نظر ابراهیم علیدخت آغاز می‌شود.

     

    این نخستین اردوی رسمی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. این رقابت‌ها اوایل سال آینده به میزبانی کره‌جنوبی و در بخش تیمی برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی تیم ملی تنیس روی میز از ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود"
    تازه ترین اخبار