امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47726
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جبار جمینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: هفته چهارم لیگ برتر جوانان امید تنیس روی میز باشگاه‌های کشور روز گذشته با دیدار تیم‌های شهرداری بانه و نفت آبادان در سالن گلشهر بانه پیگیری شد.   وی اظهار کرد: در این مسابقه جذاب بازیکنان تیم شهرداری…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جبار جمینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: هفته چهارم لیگ برتر جوانان امید تنیس روی میز باشگاه‌های کشور روز گذشته با دیدار تیم‌های شهرداری بانه و نفت آبادان در سالن گلشهر بانه پیگیری شد.

     

    وی اظهار کرد: در این مسابقه جذاب بازیکنان تیم شهرداری بانه موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و زیبا با نتیجه قاطع ۵ بر صفر نفت آبادان را شکست دهند و پیروزی مقتدرانه‌ای را در این هفته از مسابقات کسب نمایند.

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه تصریح کرد: در مسابقه دوبل تیم شهرداری بانه با ترکیب علیرضا ملارجبی و پارسا جنتی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم دوبل نفت آبادان را شکست داد.

     

    وی گفت: در مسابقات انفرادی هم در ۴ مسابقه برگزار شده بازیکنان تیم شهرداری بانه توسط پارسا جنتی، میعاد لطیفی، علیرضا ملارجبی و متین لطف اله نسبی به ۴ پیروزی دست یافت و در مجموع صاحب پیروزی ۵ بر صفر برابر حریف شد.

     

    جمینی افزود: سرپرستی و هدایت تیم تنیس روی میز شهرداری بانه بر عهده ظاهر شلانی و جمیل لطف‌اله نسبی است و در این دیدار حسین کرم‌جو، نادر جلوزان و یحیی لطف‌اله نسبی به قضاوت پرداختند.

     

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه گفت: هفته پنجم این مسابقات ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود که در شهر اهواز تیم شهرداری بانه به مصاف تیم مناطق نفت خیز اهواز می رود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برتری شهرداری بانه برابر نفت آبادان در لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های کشور"
    تازه ترین اخبار