امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۸:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47779
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   فدراسیون پینگ پنگ برغم اعلام قبلی کمیته فنی این فدراسیون در باره زمان ونفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات پوروتور لهستان و آلمان این زمان و نفرات را در کمتر از ۴۸ساعت تغییر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا؛ مسوولان این فدراسیون در…

     

    فدراسیون پینگ پنگ برغم اعلام قبلی کمیته فنی این فدراسیون در باره زمان ونفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات پوروتور لهستان و آلمان این زمان و نفرات را در کمتر از ۴۸ساعت تغییر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا؛ مسوولان این فدراسیون در اقدامی شتاب زده نام واحد مالمیری را از جمع اردو نشینان خط زدند و نعیم نوبخت، آرمان حاجی ئی و سجاد حسینی را جایگزین وی کردند.

    پیش ازاین اسامی نوشاد و نیما عالمیان،حمیدرضا طاهر خانی،پوریا عمرانی،میعاد لطفی،واحد مالمیری، متین لطف اله نسبی،سروش امیری نیا و واحد مالیمری برای شرکت در اردو اعلام شده بود که به یکباره تصمیم فدارسیون تغییر و واحد مالمیری حذف شد.

    البته این تنها تغییر این اردو نبود و مسوولان برگزارکننده اردو بدون اینکه دلیل خاصی برای تغییر زمان داشته باشند اعلام کردند این اردو از بیست و چهارم آغاز می شود پیش از این مقرر بود اردو از ۲۰ مهرماه دراصفهان برگزار شود.

    البته این اقدام فدراسیون پینگ پنگ بعید نبود، چرا که آنان افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدی و میدیا لطف اله نسبی نفرات دوم تا ششم کشور در رده بندی بین المللی را به دلیل اظهار نظر علیه مدیریت این فدراسیون به شرکت در این اردو دعوت نکردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:تغییر زمان ونفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی پینگ پنگ درکمتر از ۴۸ ساعت"
    تازه ترین اخبار