امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۹:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47822
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس فدراسیون پینگ پنگ ملی پوشان را به دلیل تعریف و تمجید از رئیس قبلی این فدراسیون تهدید کرده است.     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا فدراسیون پینگ پنگ از زمان ریاست محمد زارع پور حاشیه های فراوانی را به خود دیده است…

     Untitled

    رئیس فدراسیون پینگ پنگ ملی پوشان را به دلیل تعریف و تمجید از رئیس قبلی این فدراسیون تهدید کرده است.

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا فدراسیون پینگ پنگ از زمان ریاست محمد زارع پور حاشیه های فراوانی را به خود دیده است و کمتر روزی است که در این رشته درگیری و نارضایتی وجود نداشته باشد.

     

    قهر ملی پوشان از تیم ملی، محرومیت مربیان و بازیکنان به دلیل مصاحبه، برکناری روسای هیئت ها به دلیل انتقاد در گذشته زیاد اتفاق افتاده است و حالا هم تهدید ملی پوشان به دلیل تعریف از شرایط زمان فدراسیون قبلی از سوی رئیس فعلی حاشیه جدیدی است که در این رشته به وجود آمده است.

     

    ماجرا از این قرار است که دو تن از ملی پوشان پینگ که سابقه طولانی در تیم ملی دارند، به انتقاد از وضعیت فعلی پرداخته و شرایط خوب خود را مدیون زمان دوره شهناری، رئیس فدراسیون قبلی عنوان کرده اند که این موضوع به مذاق محمد زارع پور رئیس فدراسیون فعلی خوش نیامده است.

     

    زارع پور هم در جلسه ای گفته است تا زمانی که من باشم اخلاق پسند و افشین نوروزی جایی در تیم ملی ندارند و اگر در انتخابی تیم ملی اول هم شوند، شانسی برای قرار گرفتن در اردوها ندارند. البته نوروزی پیش از این هم مورد غضب رئیس فدراسیون قرار گرفته بود و از تیم ملی محروم شده بود.

     

    حال باید دید این صحبت رئیس فدراسیون چه قدر می‌تواند عملی شود و واکنش این دو ملی پوش به این قضایا چه خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تهدید ملی پوشان پینگ پنگ به دلیل تعریف از رئیس فدراسیون قبلی"
    تازه ترین اخبار