امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۹:۳۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47829
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک مربی پینگ‌پنگ می‌گوید اگر قرار است به جوانان در پینگ‌پنگ توجه شود بهتر است تیم ملی امید راه بیندازیم اما اگر انتخابی تیم ملی برداشته شود کمی رابطه جایگزین ضابطه خواهد شد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی حذف…

    یک مربی پینگ‌پنگ می‌گوید اگر قرار است به جوانان در پینگ‌پنگ توجه شود بهتر است تیم ملی امید راه بیندازیم اما اگر انتخابی تیم ملی برداشته شود کمی رابطه جایگزین ضابطه خواهد شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی حذف رقابتهای انتخابی تیم ملی و دعوت از ملی‌پوشان با نظر کمیته فنی گفت: اگر مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ملی‌پوشان وجود داشته باشد حرف و حدیث کمتر می‌شود و حق نیز به حق‌دار می‌رسد و از سوی دیگر بازیکنان هم مجاب می‌شوند که درهای تیم ملی بر رویشان باز است.

     

     

     

    وی ادامه داد: اما اگر مسابقات انتخابی برای تیم ملی نداشته باشیم کمی رابطه جای ضابطه را خواهد گرفت و این روند خوبی نیست. شما به کشتی نگاه کنید از زمای که انتخابی در این رشته برگزار شد شرایط این رشته بهتر شد. می‌توان گفت که بازیکنان از دل این مسابقات خود را به مدارج بالاتر می‌رسانند.

     

     

     

    وی تصریح کرد: شاید تصمیم اخیر کمیته فنی به دلیل کمبود زمان تا مسابقات پیش رو بوده است اما باید به این موضوع توجه کرد که مسابقات انتخابی حق را به حق‌دار می‌رساند.

     

     

     

    این کارشناس پینگ‌پنگ درباره‌ی حضور جوان‌ترها در ترکیب تیم ملی به جای بازیکنان باتجربه هم گفت: سن و سال ملاک پینگ‌پنگ نیست. به طور مثال مهران احدی به عنوان یک پیشکسوت مسابقات بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و نمی‌توان گفت چون سن او بالا رفته پس عملکردش ضعیف شده است.

     

     

     

    شاملو ادامه داد: سرمربی تیم ملی تلاش زیادی کرد تا مسابقات دسته برتر برگزار شود اما متاسفانه کمیته فنی همکاری نکرد و مربی نتوانست که در زمان مورد نظر مسابقات را برگزار کند اما اگر مسابقات دسته برتر برگزار می‌شد دست سرمربی هم برای انتخاب بازیکنان باز بود. به هر حال فکر می‌کنم که اعضای کمیته فنی همگن نیستند و هرکسی ساز خود را می‌زند.

     

     

     

    وی درباره‌ی جوان‌گرایی در تیم ملی هم به ایسنا گفت: اگر اعتقاد به جوان‌گرایی در تیم داریم می‌توانیم یک تیم ملی امید درست کنیم. بازیکنانی همچون ملارجبی، عمرانی و روئین‌تن نیاز به برنامه‌ریزی دارند اما آنها را به امان خدا رها کرده‌ایم. در حالی که می‌توانیم تیم ملی امید داشته باشیم و زیر نظر یک مربی برای آنها برنامه‌ریزی شود. اگر قرار است جوانان هم به تیم ملی بیایند باید در کنار بازیکنان باتجربه حضور داشته باشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادرشاملو:حذف انتخابی تیم ملی رابطه را جایگزین ضابطه می‌کند"
    تازه ترین اخبار