امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47841
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پرتنش تنیس روی میز کشور که در حذف وهمچنین استعفاها در سطح فدراسیون های جهانی رکوردار  می باشد ،بدلیل عدم همکاری وخصوصا کارشکنی وسنگ اندازی کاملا عامدانه بر سرراه اهالی دلسوز و ذخایر ماندگار این رشته در انتظار یک استعفای تاریخی دیگر می باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از…

    فدراسیون پرتنش تنیس روی میز کشور که در حذف وهمچنین استعفاها در سطح فدراسیون های جهانی رکوردار  می باشد ،بدلیل عدم همکاری وخصوصا کارشکنی وسنگ اندازی کاملا عامدانه بر سرراه اهالی دلسوز و ذخایر ماندگار این رشته در انتظار یک استعفای تاریخی دیگر می باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از برخی افراد کاملا موثق،ابراهیم علیدخت بازیکن ملی پوش سابق که بعنوان اولین المپیکی این رشته  در کارنامه خود سوابق ماندگار وغیر قابل انکاری داشته و دارد ودر حال حاضر بعنوان سرمربی تیم ملی و همچنین دبیر کمیته فنی محسوب می شود بدلیل کارشکنی عمدی و از روی قصد و غرض رئیس فدراسیون با همکاری برخی افراد حاشیه داراز ریزه خواران وتوابین، استعفای خود را به رئیس فدراسیون  تحویل داده است!

    معلوم نیست این بار محمد زارع پور رئیس فدراسیون فعلی برای این استعفا که بیستیمن درنوع خود می باشد، چه بهانه ویا توجیهی خواهد آورد؟!

    تاکنون در فدراسیون پرحاشیه تنیس روی میز کشور که در برخی رسانه ها بعنوان (محله برو بیا)! لقب گرفته بیش از بیست نفر استعفا داده و یا به طریقی حذف گردیده اند اما مدیر این فدراسیون همچنان ثابت بوده است!

    افرادی از قبیل:قارداشی وسعیدی وعمیدی و ثمری خلج ونظری وابوالحسنی و بابادی وند و جعفری پور و مکیف و لطف الله نسبی ها و کاسب و الیاسون ومیرالماسی وقوام زاده وکوکبی و شاملوو…از برخی افراد دیگر که البته بخاطر جیب مبارک وسهم خواهی توبه کرده وریزه خوار جناب رئیس گردیدند.

    مطمئنا دوره پس از علیدخت  در فدراسیون تنیس روی میز دوران بسیار جالب و قابل توجهی خواهد بود زیرا محمد زارع پور حتی تحت سخت ترین شرایط  نخواهد توانست از برخی افراد  به دلیل برخی پچ پچها و مسائل حاشیه ای برجسته پیرامون آنها از آنان در هر جایگاهی استفاده نماید چرا که قبلا در باره این افراد به وی اطلاع رسانی جامعی شده است وهیچ بهانه ای باقی نمانده است!

    البته خوشحال خواهیم شد که از برخی افراد که خود را نزد ذهن غیر پینگ پنگی جناب رئیس کاربلد و کاردان جازده استفاده گردد زیرا در چنین شرایطی حداقل خبرهای بسیار جالب و شنیدنی بصورت روزانه برای انتشار خواهیم داشت.

    امیدواریم جناب رئیس ما را از این مهم بی نصیب نفرمایند.

    نکته وهشدار: با این استعفا برخی از افراد که در بین آنان دوستان ما نیز حضور دارند دیگر هیچ بهانه ای (از قبیل قصد کمک وعشق به این رشته واین قبیل حرفها و حدیثهای تکراری) ….باقی نمانده لذا بزودی بحث ما بصورت مستقیم به آنان نیز خواهد رسید.

    بزودی خبرهای موثق و شنیدنی دراین ارتباط بصورت کاملا فراگیر اطلاع رسانی خواهد گردید.

    آخرین خبر از منابع مطمئن درداخل فدراسیون حکایت از وصول این استعفا توسط فدراسیون تنیس روی میز دارد.

    مدارک و منابع وهمچنین اسناد بسیار مهمی وجود دارد که ابراهیم علیدخت صرفا به قصد کمک به تنیس روی میز وارد این عرصه گردید وحتی در این مدت اندک متحمل فشارها و ضررهای غیر قابل انکاری گردید که بزودی به آن نیز پرداخته خواهد شد.

    لطفا منتظر باشید…..

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرفوری:فدراسیون پرتنش تنیس روی میز درآستانه یک استعفای دیگر"
    تازه ترین اخبار