امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۵:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47843
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان در سید ۱۷ رقابتهای جهانی آلمان قرار گرفت به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان بازیکن نابغه تنیس روی میز کشورمان که به همرا دیگر بازیکنان اعزامی تیم ملی به مسابقات لهستان و آلمان اعزام می شود در سید ۱۷  رقابتهای جهانی آلمان قرار گرفت. تیم ملی کشورمان ابتدا باید…

    نوشاد عالمیان در سید ۱۷ رقابتهای جهانی آلمان قرار گرفت

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان بازیکن نابغه تنیس روی میز کشورمان که به همرا دیگر بازیکنان اعزامی تیم ملی به مسابقات لهستان و آلمان اعزام می شود در سید ۱۷  رقابتهای جهانی آلمان قرار گرفت.

    تیم ملی کشورمان ابتدا باید به مسابقات لهستان که در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ آبان ماه برگزار می شود اعزام گردد .برای این مسابقات ۷۰ هزار دلار جایزه تعیین شده است.در این مسابقات ۳۵۱ بازیکن ازاز ۴۳ کشور جهان حضور دارند.

    بازیکنان اعزامی تیم ملی کشورمان در این مسابقات عبارتند از:نوشاد ونیما عالمیان وحیدرضا طاهر خانی و سروش امیری نیا.

    رقابتهای لهستان از اهمیت بالایی برخوردار بوده ودر این مسابقات بازیکنان طراز اول جهان از جمله شوشین و ژان ژیک وفان ژن دونگ از چین وآتچاروف از  آلمان وچیوانگ از تایوان ونیوا کوکی از ژاپن حضور دارند که نابغه ایرانی در صورت صعود به مرحله بعدی باید با این بازیکنان طراز اول به رقابت بپردازد.

    تیم ملی کشورمان بالفاصله بعد از این مسابقات باید به رقابتهای بین المللی آلمان به برلین اعزام گردد.در این مسابقات ۲۹۸ بازیکن از ۳۸ کشور جهان حضور خواهند داشت.بازیکنان اعزامی کشورمان به این رقابتها با اظافه شدن پوریا عمرانی به این لیست در این مسابقات حضور خواهد داشت.

    برای این مسابقات ۱۴۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.بازیکنانی از قبیل تیموبول وآتچاروف وسامسونوف و گائو نینگ در این مسابقات حضور خواهند داشت که نابغه ایرانی در سید ۱۷ این مسابقات قرار گرفته است.همچنین نیماعالمیان در بخش امیدها در سید ۱۴ قرار دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان در سید ۱۷ مسابقات آلمان قرار گرفت"
    تازه ترین اخبار