امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳:۲۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47895
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     علیدخت پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز:دخالت‌های نابجا در کارم دلیل استعفایم بود/مسئولان فدراسیون طبق توافقات عمل نکردند   سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دخالت‌های نابجا در کارم و طبق توافق عمل نکردن مسئولان فدراسیون دلیل استعفایم از تیم ملی بود.   دخالت‌های نابجا در کارم…

     

     

    علیدخت پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز:دخالت‌های نابجا در کارم دلیل استعفایم بود/مسئولان فدراسیون طبق توافقات عمل نکردند

     

    سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دخالت‌های نابجا در کارم و طبق توافق عمل نکردن مسئولان فدراسیون دلیل استعفایم از تیم ملی بود.

     

    دخالت‌های نابجا در کارم دلیل استعفایم بود/مسئولان فدراسیون طبق توافقات عمل نکردند

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دلیل استعفای من تنها دخالت در کارم بود و بس. طبق توافقاتی که روز اول با زارع‌پور، رئیس فدراسیون داشتیم، قرار شد در کارم مستقل بوده و اختیار تارم داشته باشم، اما ظاهرا افراد دیگری نظر می‌دادند و من هم تصمیم گرفتم دیگر کنار تیم ملی نباشم.

     

    وی ادامه داد: وقتی افراد دیگر به جای سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرند، دیگر من نمی‌توانم مفید باشم و استعفای خود را اعلام کردم.

     

    سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه به خاطر سفر هدایت تیم را بر عهده نگرفتم، عنوان کرد: در چند مدت گذشته صحبت‌های زیادی در این رابطه مطرح می‌شد، اما من به رشته‌ای آمدم که برای آن زحمت کشیده‌ام و علاقه دارم کمک کنم، اما متاسفانه شرایط و برخی افراد اجازه ندادند.

     

    وی ادامه داد: متاسفانه طبق توافقی که با رئیس فدراسیون صورت گرفته بود، عمل نشد و من هم دوست نداشتم در تیم ملی کاره‌ای نبوده و تنها پاسخگوی نتایج باشم، چون این کار نه در شأن من است و نه با روحیه‌ام سازگاری دارد.

     

    علیدخت در پایان با آرزوی موفقیت برای تنیس روی میز ایران گفت: امیدوارم فرد جدیدی که می‌خواهد این سمت را بر عهده بگیرد در کارش موفق باشد.

     

    به گزارش فارس، فدراسیون تنیس روی میز از زمان حضور محمد زارع‌پور در رأس آن شاهد حاشیه‌های زیادی از جمله قهر بازیکنان از تیم ملی، محروم شدن ملی‌پوشان، انتقادهای تند پیشکسوتان این رشته و استعفای مدیر و سرمربی تیم‌های ملی در سال گذشته و امسال بوده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:دخالت‌های نابجا در کارم دلیل استعفایم بود/مسئولان فدراسیون طبق توافقات عمل نکردند"
    تازه ترین اخبار