امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۲:۴۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47897
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بالاخره طبق معول وروال همیشه بازهم خبر پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این بار در باره استعفای ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی ودبیرکمیته فنی تایید شد. طبق پیش بینی ها ی قبلی وبا توجه به پیشینه مدیران آن از قبل معلوم بود که آنان در رسانه ها عنوان نمایند که چنین استعفایی بدست فدراسیون نشینان…

    Untitled

    بالاخره طبق معول وروال همیشه بازهم خبر پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این بار در باره استعفای ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی ودبیرکمیته فنی تایید شد.

    طبق پیش بینی ها ی قبلی وبا توجه به پیشینه مدیران آن از قبل معلوم بود که آنان در رسانه ها عنوان نمایند که چنین استعفایی بدست فدراسیون نشینان نرسیده است!(دروغهای دامنه دار)!

    دریکی از رسانه ها  به نقل از مسئولان فدراسیون عنوان شده که چنین استعفایی بدست ما نرسیده است !این در صورتی است که مدارک واسنادی از منابع نامشخص برای ما ارسال شده که هم تاریخ وساعت ارسال این استعفاء وهم تایید آن که بصورت فکس بوده واز همه مهمتر تصویر این استعفا را مشخص میکند.

    خبرهای موثق حکایت از این دارد که پساز ارسال این استعفا نامه به فدراسیون تنیس روی میز مسئول دریافت فکس آن را دریافت کرده وحتی عنوان کرده که این فکس را در کارتابل جناب رئیس قرار داده است!لذا تاکنون بصورت قطع و یقین جناب رئیس آن را رویت نموده است.

    درجای دیگری با یکی دیگر از رسانه جناب رئیس عنوان کرده که :  زمانی که او را به عنوان دبیر کمیته فنی منصوب کردیم، خیلی‌ها مخالف بودند،

    بهتر است جناب رئیس برای شفاف سازی مشخص کند این خیلیها چه کسانی بوده اند؟مطمئنا با مشخص شدن این خیلیها که تعداد آن از دونفر تجاوز نخواهد کرد بیشتر مشکلات ومخالفتها مشخص خواهد شد.

    همه بخوبی خبردارند که چه کسی برسر راه علیدخت سنگ اندازی و مخالفت کرده است!

    بزودی ابعاد جدیدی از این دخالتها وسنگ اندازیها توسط افراد رسانه ای خواهد شد.

    نرفتن به برزیل با وجود روی سکو رفتن نوشاد بصورت صد درصدی وتعویق مسابقات دسته برتر وهمچنین عدم اجازه نفرات مشخص شده از طرف سرمربی برای تمرین در آکادمی وخط زدن اسامی دعوت شده اسد طرف علیدخت تنها نمونه هایی از ده ها مورد دخالت و کارشکنی درارتباط با ابراهیم علیدخت بوده است که بزودی وبصورت مفصل به ان خواهیم پرداخت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور مشخص کند چه کسانی با مسئولیت پذیری علیدخت مخالف بوده اند!"
    تازه ترین اخبار