امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۰:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47900
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات پینگ پنگ نوجوانان استان به میزبانی گناوه با قهرمانی تنیس بازان بوشهر به پایان رسید.       به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات پینگ پنگ نوجوانان استان با شرکت ۳۳ ورزشکار از شهرهای بوشهر، گناوه، برازجان و جم در سالن غدیر گناوه برگزار شد.   در…

     

    مسابقات پینگ پنگ نوجوانان استان به میزبانی گناوه با قهرمانی تنیس بازان بوشهر به پایان رسید.

     

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات پینگ پنگ نوجوانان استان با شرکت ۳۳ ورزشکار از شهرهای بوشهر، گناوه، برازجان و جم در سالن غدیر گناوه برگزار شد.

     

    در این دوره رضا صادرپور با بازی‌های درخشانی که انجام داد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

     

     

     

    این بازیکن در یک چهارم نهایی خرسند یکی از چهره‌های برتر پینگ پنگ استان را در پیش رو داشت که در سه گیم توانست بر این بازیکن چیره شود و در دیدار فینال هم متین بابا علی از برازجان را مغلوب کرد و بر روی سکوی نخست ایستاد.

     

    در دیگر بازی های حساس انجام شده می توان به بازی حسین بهمنی از گناوه و خزایی از برازجان اشاره کرد، در این بازی خوب و حساس بهمنی توانست رقیب خود را شکست دهد بهمنی در دور بعد اسیر حرکات متین بابا علی شد و نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

     

    بازی ها از سطح بسیار خوبی برخوردار بودند

     

    رئیس هیات تنیس روی میز گناوه گفت: بازی ها از سطح بسیار خوبی برخوردار بودند و همه شاهد بازی های مهیج و زیبایی از سوی پینگ پنگ بازان نوجوان بودند.

     

     

     

    اسکندر احمدی افزود: ما در گناوه لیگ پینگ پنگ راه‌اندازی کرده‌ایم که یک هفته به پایان آن مانده است و حدود ۳ ماه به طول انجامیده است.

     

    وی یادآور شد: لیگ پینگ پنگ در گناوه توانسته است توانایی بچه های ما را بالا ببرد و می خواهیم این لیگ را در سال های آینده نیز برگزار کنیم.

     

    کمبود مربی تنیس روی میز/ لزوم توسعه زیرساخت‌ها

     

    حسین بهمنی پینگ پنگ باز گناوه ای گفت: ما هنوز نیز از کمبود مربی رنج می بریم و عنوان کرد با وجودی که در گذشته بهتر از خیلی از این بازیکنان بودم ولی پیشرفت آنها دو برابر از من بوده و دلیل اصلی هم برمی گردد به نداشتن مربی که امیدوارم این مشکل حل شود.

     

     

     

    مسئولیت این مسابقات به عهده میثم غلامی بود.

     

    سیروس صادرپور رئیس هیات پینگ پنگ استان هم از تماشاگران این مسابقات بود و نکته جالب اینکه رضا صادرپور قهرمان این مسابقات هم فرزند رئیس بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم بوشهر قهرمان مسابقات تنیس روی میز نوجوانان استان شد"
    تازه ترین اخبار