امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۸:۱۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47903
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانگونه که قبلا انتظارش را داشتیم ،گافهای عجولانه و نسنجیده فدراسیون درارتباط با استعفای ابراهیم علیدخت تازه شروع شده است. نمونه بالا تنها بخشی از این اتفاقات ورویدادهای نسنجیده را نشان میدهد: ۱-از کی تا حالا برای انتخاب اعضای تیم ملی  وهمچنین برای اردوها؛ کمیته فنی باید تصمیم بگیرد؟همین بهترین دلیل برای این است که…

    Untitled

    همانگونه که قبلا انتظارش را داشتیم ،گافهای عجولانه و نسنجیده فدراسیون درارتباط با استعفای ابراهیم علیدخت تازه شروع شده است.

    نمونه بالا تنها بخشی از این اتفاقات ورویدادهای نسنجیده را نشان میدهد:

    ۱-از کی تا حالا برای انتخاب اعضای تیم ملی  وهمچنین برای اردوها؛ کمیته فنی باید تصمیم بگیرد؟همین بهترین دلیل برای این است که اختیارات سرمربی تیم ملی محدود شده و در حوزه اختیارات او دخالت شده است.

    ۲- در این باصطلاح نامه ها ی منتشر شده اصل قضیه اطلاع رسانی نشده وبزودی به ان خواهیم پرداخت!اصل ماجرا این است که آقای علیدخت اسامی نفرات دیگری را به جناب رئیس تقدیم کرده که جناب رئیس از اساس با آنان مخالف بوده است!یکی از این اسامی نام میدیا لطف الله نسبی بوده که جناب رئیس عنوان کرده که چون سن این بازیکن زیاد است نمیخواهم بر روی وی سرمایه گذاری کنم لذا والبته افرادی دیگری هم بوده است.

    ۳- محمد زارع پور نام پوریا عمرانی را نیز خط زده وعنوان کرده من بر روی این بازیکن که پیشرفتی نداشته است سرمایه گذاری نمیکنم!وقتی از قضا روند مستند پیشرفت پوریا عمرانی در رنکنیگ جهانی اعلام  وعمرانی در جایگاه زیر ۱۰۰ جهان قرار می گیرد پدر پوریا به دفاع برحق وقابل قبول از فرزند خود وارد عمل می شود که محمد زارع پور توپ را در زمین علیدخت می اندازد اما علیدخت در پاسخچ

    پ۰جبه تماس تلفنی زارع پور (گوشی بر روی آیفون بوده و شخص دیگری که بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد درحال گوش دادن بوده)عنوان میکند که شما خودتان فرموده اید که پوریا عمرانی بدرد نمیخورد واز این قبیل حرفها…..

    ادامه دارد… 

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گافهای دامنه دار فدراسیون تنیس روی میز!"
    تازه ترین اخبار