امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۴:۲۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47922
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   «ابراهیم علیدخت» سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران، روز یکشنبه استعفای خود را از سرمربیگری این تیم به رییس فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، این اتفاق با توجه به همسو بودن این مربی با رییس فدراسیون پینگ پنگ، شبهاتی را برای اهالی…

     

    «ابراهیم علیدخت» سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران، روز یکشنبه استعفای خود را از سرمربیگری این تیم به رییس فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ایرنا، این اتفاق با توجه به همسو بودن این مربی با رییس فدراسیون پینگ پنگ، شبهاتی را برای اهالی و کارشناسان پینگ پنگ ایجاد کرد و باعث شد زارع پور دچار اشتباه شود و این خبر را ابتدا تکذیب کند.

    این در حالی است که خبر کناره گیری ابراهیم علیدخت از سرمربیگری تیم ملی، بعدازظهر روز یکشنبه به اطلاع رییس فدراسیون پینگ پنگ رسیده بود.

    در متن استعفای علیدخت که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:‌ با توجه به اینکه توافقات فی مابین مبنی بر اختیارات تام در حوزه سرمربیگری بوده و مدتی است دخالت های متعددی در امور تیم ملی باعث اجرا نشدن برنامه های این تیم می شود و در نهایت این دخالت ها نتیجه نگرفتن تیم ملی پینگ پنگ را در پی داشته است، از سمت خود استعفا می کنم.

    وی درادامه آورده است: متاسفانه امروز من در تیم ملی مجری تصمیمات دیگران هستم که این موضوع با توافقات انجام شده مغایرت دارد و از این رو از سمت سرمربیگری کناره گیری می کنم.

    اما رییس فدراسیون پینگ پنگ در ادامه فرافکنی ها عنوان کرد، این نامه را تازه در اختیار گرفته است که با اصل موضوع مغایرت دارد.

    زارع پور همچنین منکر دخالت خود در امور تیم ملی پینگ پنگ شده و یادآور شده است، ابراهیم علیدخت اختیار تام در این تیم داشته و هیچ کس حق دخالت در امور این تیم را ندارد.

    البته این موضوع نیز خلاف ادعای رییس فدراسیون پینگ پنگ است، چرا که طبق اسناد موجود، زارع پور به طور مستقیم در اردو های تیم ملی دخالت کرده و صراحتا در تازه ترین دخالت خود در امور تیم ملی و اردوی این تیم روی نام دو بازیکن دعوت شده از سوی سرمربی این تیم خط کشیده و عنوان کرده است به جز نفرات پنجم و ششم، سایر بازیکنان می توانند در اردو شرکت داشته باشند.

    با این همه دلایل، مشخص نیست چرا رییس فدراسیون پینگ پنگ ادعاهای خلاف واقع را در رسانه ها مطرح کرده و خود را مبرا از هرگونه خطا و اشتباه می داند.

    البته جدایی علیدخت به دلیل یاد شده اتفاق تازه ای نیست چرا که در طول مدیریت سه ساله محمد زارع پور، افراد متعددی به این فدراسیون آمده و در نهایت با توجه به نحوه مدیریت و دخالت های بی مورد در امور مختلف، قید همکاری با وی را زده و خانه نشین شدند.

    همچنین بارها بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ، مربیان، کارشناسان، بازیکنان دسته برتر و دسته های پایین تر به نحوه مدیریت رییس فدراسیون اعتراض کرده اند.

    در این مدت نیز سه دبیر از این فدراسیون کناره گیری کرده و

    همچنین تعداد معدودی از کارمندان این فدراسیون نیز اخراج شده اند.

    در همین راستا، دو سال پیش این اختلافات باعث تعطیلی رقابت های دسته برتر و انتخابی تیم ملی پینگ پنگ در شهر اراک شد و ملی پوشان در یک اقدام هماهنگ سالن مسابقه را ترک کرده و مسابقات تعطیل شد.

    در ادامه بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ با پا درمیانی حمید سجادی معاون وقت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که مدافع اصلی محمد زارع پور در این وزارتخانه نیز به شمار می رفت، با شروطی که برای رییس فدراسیون تعیین کرده بودند حاضر به شرکت در مسابقات شدند اما آنچه که انتظار می رفت اتفاق نیفتاد و وضعیت تغییری نکرد.

    حتی افشین نوروزی بازیکن با سابقه تیم ملی پینگ پنگ نیز سال گذشته در حالیکه در اردوی تیم ملی شرکت داشت، از اردوی تیم ملی اخراج شد و پس از کش و قوس های فراوان، کمیته انضباطی نوروزی را با تخفیف یک سال از شرکت در مسابقات محروم کرد. علاوه بر این، این بازیکن از شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی پینگ پنگ نیز محروم شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:استعفای علیدخت و چالش جدید فدراسیون پینگ پنگ"
    تازه ترین اخبار