امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47935
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روزهای بروجرد در حالی که سرپرست وزراتخانه ورزش و جوانان در انتظار رای اعتماد مجلس شورای اسلامی نشسته است و قدرت کافی در عزل و نصب مدیران و مسئولین فدراسیون ها را ندارد، مسئول فدراسیون پینگ پنگ جفای دیگری را در حق ستاره‌ی بروجردی تنیس…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روزهای بروجرد در حالی که سرپرست وزراتخانه ورزش و جوانان در انتظار رای اعتماد مجلس شورای اسلامی نشسته است و قدرت کافی در عزل و نصب مدیران و مسئولین فدراسیون ها را ندارد، مسئول فدراسیون پینگ پنگ جفای دیگری را در حق ستاره‌ی بروجردی تنیس روی میز ایران روا داشت.

     

     

     

    خسرو مایلی که انتظار میرفت در “دوره‌ی مربیگری درجه ۲ تنیس روی میز” که قرار است در بروجرد برگزار شود، شرکت کند بعد از گذشت چند روز و به دلایل نامعلوم این اتفاق نمی افتد.

     

    وی به عنوان یکی از مدرسین برجسته کشور شناخته شده است.

     

     

     

    با توجه به سابقه درخشان مایلی در عرصه‌ی مربیگری تنیس روی میز این تصمیم به نظر غیر ورزشی است و بر شائبه اختلاف شخصی رئیس فدارسیون با وی دامن میزند.

     

    خسرو مایلی

     

    استاد عباس و یا خسرو مایلی ( بروجردی ) سر مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در سال ۱۳۳۹ در شهر زیبای بروجرد دیده بجهان گشود. وی در سال ۱۳۵۴ با رشته ورزشی پینگ پنگ آشنا شده و مشغول به فعالیت گردیده و در دوران بازیگری همواره از نفرات برتر بوده اند . در سال ۱۳۶۰ از اولین مربیان کشور به صورت کلاسیک وارد عرصه مقدس تعلیم و تربیت و مربیگری و پایه گذار پینگ پنگ مدرن در استان لرستان شده است . شاگردان ایشان بازیکنانی همچون اکبر بهمنی ، محسن افشار نادری، کورش روزبهانی ، بابک فتاحی ، محمد سیاسی ، قاسم پورغفاری، سیامک غفاری، حجت حسینی، بابک فرخ نیا،احمد نجاتی احمد تقوا منش،محمود تقوامنش, و در سالهای بعد مهدی پریسایی و مهدی زندناصری و افراد دیگری که هرکدام به نحوی سهم بزرگی در قهرمانی پینگ پنگ استان لرستان در کشور داشتند این مهم داشته اند.گفتنی است در آن سالها استان لرستان همواره از مدعیان رده های پایه به شمار می رفت.

     

    مهمترین عناوین قهرمانی: – ۷هفت بار مقام قهرمانی نوجوانان و جوانان در تورنمنتها و مسابقات بین اللملی به عنوان سرمربی تیم های ایرانی . – نایب قهرمانی نوجوانان در مسابقات بین المللی کشور آذربایجان. – قهرمانی نوجوانان کشور با تیم استان لرستان. – قهرمانی خردسالان کشور با تیم استان قزوین. – قهرمانی کارگران کشور با تیم استان قزوین. – نایب قهرمانی لیگ نونهالان و نوجوانان کشور. – نایب قهرمانی لیگ جوانان وامید کشور. – مقام سوم نوجوانان کشور با تیم استان لرستان. – و مقامهای نایب قهرمانی و سوم کشوری با رده های سنی مختلف همراه با تیم استان قزوین…….

     

     

     

    دوره های مربیگری : – گذراندن دوره مربیگری درجه ۳ سال ۱۳۶۰ (زیر نظر زنده یاد مرحوم آرمند). – گذراندن دوره مربیگری درجه۲ سال ۱۳۶۳ زیر نظر مربیان چینی همراه با آقای پسران. – گذراندن دوره مربیگری کمیته جهانی ملی المپیک سال ۱۳۶۶ زیر نظر آقای واسلی مجارستانی مدرس فدراسیون جهانی ITTF و سرمربی تیم ملی مجارستان. – گذراندن دوره مربیگری درجه ۱٫ – گذراندن دوره مربیگری بین المللی سال ۱۳۸۰ زیر نظر آقای پیتر هرست مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF از کشور انگلستان. – گذراندن دوره مربیگری بین المللی سال ۱۳۸۴ زیر نظر آقای رومن پلسه مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF از کشور کرواسی. – گذراندن دوره تکمیلی مدرسی فدراسیون تنیس روی میز. – گذراندن دوره مربیگری بین المللی تمرین ملی پوشان زیر نظر اوایلر آلمانی مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTFو سرمربی تیم ملی آلمان.

     

    شرکت در بیش از ۱۰ کلاس مربیگری توجیهی و روانشناسی واصول تغذیه. پژوهش و تحقیق و مقالات مربیگری: – تالیف مقاله برتر تحقیق استعداد یابی مربیگری پینگ پنگ ایران ۱۳۸۲٫ – تالیف مقاله برتر راکت گیری تنیس روی میزسمینار مدرسان کشور ۱۳۸۵٫ – ارائه مقاله جامعه شناس ورزشی و فواید آن انجمن جامعه شناسی ایران. – مقاله آسیب شناسی و مدیریت ورزشی در تنیس روی میز.

     

     

     

    مدرس کلاسهای مربیگری: – مدرس مربیگری فدراسیون تنیس روی میز در استانهای قزوین، زنجان، همدان واستان تهران….. – اولین مدرس و مدیر دروس دوره مربیگری فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران. – اولین مسئول کمیته فنی فدراسیون در مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور ۱۳۶۴ – مسئول کمیته مربیان استان لرستان در دهه ۶۰ و.۷۰ – تقدیر از سوی فدراسیون های گذشته آقایان مرحوم آرمند ، صفوی زاده ، مجدآرا و شهنازی به عنوان یکی از مربیان برتر کشور.

     توضیح مدیر سایت:

    جالب ترین بحث در این باره این است که سرپرست کمیته مربیان فعلی فدراسیون که تا دیروز خود از منتقدین سرسخت محمد زارع پور وهمین فدراسیون بوده پس از بازگشت به آغوش گرم محمد زارع پور و فدراسیون تنیس روی میز در این ارتباط عنوان کرده نام عباس مایلی در لیست مدرسین او نمی باشد.البته خبرهای رسیده حکایت از این دارد که چون مایلی چندین بار طی مصاحبه های خود انتقاداتی داشته است نام او در این لیست قرار نگرفته است! وسرپرست کمیته(قبلا در برخی رسانه ها و خبرها از ایشان بعنوان رئیس نام برده شده بود) مربیان دقیقا طبق دستور زارع پور نام مایلی را در لیست خود قرار نداده است! مهمترن موضوع در این ارتباط این است که عباس مایلی به اندازه سن سرپرست کمیته فعلی مربیان مشغل مربیگری و بازیکن سازی بوده اما در کارنامه این سررپرست حتی یک بازیکن  مبتدی هم دیده نمی شود! این است اوضاع و احوالات تنیس روی میز کشور!

    همچنین چندی پیش سرپرست فعلی کمیته مربیان یک مربی خانم را برای برگزاری کلاس به یکی از استانها اعزام میکند که زارع پور بدلیل اینکه این خانم مربی که از قضا از مربیان برجسته و کاردان کشور می باشد در برخی از رسانه ها انتقاداتی داشته است کلاس برگزار شده او را غیرقانونی اعلام میکند!

    وهمچنان این بحث ادامه دارد….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جفای دیگری در حق خسرو مایلی (توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار