امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۸:۱۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47938
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شاهد از غیب رسید / رئیس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز ، هم زمان مربی تیم ملی بوکس شد       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه مستقل اطلاع رسانی و به نقل از خبر منتشره در باشگاه خبرنگاران ، جواد شفیعی مربی تیم ملی بوکس شد !!!!!…

    شاهد از غیب رسید / رئیس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز ، هم زمان مربی تیم ملی بوکس شد

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه مستقل اطلاع رسانی و به نقل از خبر منتشره در باشگاه خبرنگاران ، جواد شفیعی مربی تیم ملی بوکس شد !!!!!

     

     

     

    جواد شفیعی که در یکسال اخیر با انتصابش در سمت ریاست کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز ، همه نگاه ها را به جهت عدم تجربه و تخصص در این ورزش به سوی خود و رئیس غیر پینگ پنگی فدراسیون تنیس روی میز جلب کرده و از این مسیر با حضور در مسابقات جهانی و کنگره علمی تنیس روی میز تعجب همه را برانگیخته بود ، حالا با حضور در فدراسیون بوکس ثابت کرد که اهالی تنیس روی میز حق داشتند که از حضور ایشان در یکی از حساسترین مناصب ورزش مورد علاقه شان نگران باشند .

     

     

     

    او که با ابراز محبت به رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ذیل مقاله ای نام رئیسش را درج کرده بود ، از معدود غیر پینگ پنگی هایی بوده که در نوع خود منحصر به فرد و جالب به نظر می رسید !!!!

     

     

     

    این اتفاق ، آن هم در روزهای اخیر ، بهترین شاهد برای اثبات انتخاب نیروهای انسانی غیر مرتبط در تنیس روی میز کشور می باشد ……

     

     

     

    متولیان غیر پینگ پنگی و غیر منتخب تنیس روی میز در چهار سال اخیر ، به واقع نمایشگاه و کلکسیونی از غیر متخصصین را به نمایش گذاشته که در تاریخ فدراسیون های ورزشی بی سابقه بوده است .

     

     

     

    از مدیر تیم های ملی دو و میدانی کار گرفته تا دبیران کشتی گیر و جودو کار و از طرفی نایب رئیسی وابسته به یک شرکت خودرو سازی و البته رئیسی بدون هیچگونه سوابق تخصصی و مدیریتی در ورزش کشور ………….

     

     

     

    قضاوت با شما اهالی تنیس روی میز ، اصحاب رسانه کشوری و مدیران وزارت ورزش .

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاهد از غیب رسید / رئیس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز ، هم زمان مربی تیم ملی بوکس شد"
    1. حمید وحدانی گفت:

      با سلام
      کم گیر بدبد آقای علوی.تو پینگ پینگ دست و پا عضو اصلیه تو بوکس هم همینطور.تو پینگ پنگ امتیازات با دست بدست میاد تو بکس هم همینطور.فقط تفاوت اینجاست که اونجا بازیکن دستگش داره اینجا راکت.اینم شد تفاوت آخه؟دل حسابه.سخت نگیرید.ایشالله خدا هدایتشون کنه.یا حق


    تازه ترین اخبار