امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۶:۵۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47949
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد زارع پور  در بیست وچهار ساعت گذشته مسائل ومطالب فراوانی را دررسانه ها ورادیو درارتباط با استعفای ابراهیم علیدخت عنوان کرده که بلافاصله وطبق اسناد منتشره مشخص شده که واقعیت نداشته است. بطور مثال زارع پور مدعی عدم وصول استعفای علیدخت به فدراسیون بود که بلافاصله عین استعفا نامه وحتی ساعت وروز ارسال آن…

    محمد زارع پور  در بیست وچهار ساعت گذشته مسائل ومطالب فراوانی را دررسانه ها ورادیو درارتباط با استعفای ابراهیم علیدخت عنوان کرده که بلافاصله وطبق اسناد منتشره مشخص شده که واقعیت نداشته است.

    بطور مثال زارع پور مدعی عدم وصول استعفای علیدخت به فدراسیون بود که بلافاصله عین استعفا نامه وحتی ساعت وروز ارسال آن در این سایت منتشر وحقیقت مشخص گردید.

    همچنین زارع پور در مصاحبه ها و گفته های خود اعلام کرده بود که کسی در حوزه کاری علیدخت دخالت نکرده واو مستقل بوده وحتی نامه های دستکاری شده وبدون پاراف محمد زارع پور را در سایت فدراسیون منتشر وحتی نسخه هایی از آن را باز هم بدون پاراف ودستور زارع پور برای صدا وسیمای جمهوری اسلامی ارسال کرده است! بلافاصله این سایت اسنادی را در این رابطه منتشر نمود که مشخص شد این بار نیز گفته ها و عملکرد فدراسیون نشنیان خارج از واقعیت بوده ومحمدزارع پور بصورت مستقیم در زیر نامه درخواستی ابراهیم علیدخت دستور داده تا بند ۴و۵ یعنی میدیا لطف الله نسبی و امین میر الماسی حذف شوند ودلیل آن را نیز انجام مصاحبه های انتقادی انجام شده توسط آنان اعلام کرده بود(یعنی در دوران زارع پورانتقاد برابر است با حذف)!

    در جدیدترین ادعای محمد زارع پور که در رادیو عنوان شده وی ادعا کرده که آقای علیدخت مهران احدی را از لیست اعزامی  به مسابقات حذف کرده و شاهین اخلاق پسند را جایگزین وی نموده است که اخلاق پسند با بازیهای ضعیف نتوانسته است در این مسابقات نتایج خوبی بدست آورد.این ادعا در صورتی انجام گرفته که از قضا اخلاق پسند بدلیل توانائیهای همیشگی خود همواره برای تیم های ملی یک یار و مددکار دائمی بوده است  وعلیدخت بدلیل توانائیهای وی او را در لیست اعزامی قرار داده است.

    از طرف دیگر ماجرای خط زدن نام مهران احدی توسط علیدخت صحت نداشته و خارج از واقعیت می باشد .در این راستا  دیشب بامهران احدی دقایقی قبل از پرواز به سلیمانیه عراق در فرودگاه امام خمینی مصاحبه ای در این ارتباط انجام داده ایم که متن آن جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی میگردد:

    سوال مدیر سایت:جناب آقای احدی همانگونه که اطلاع دارید در ارتباط با عدم اعزام حضرتعالی به مسابقات قبلی و بحث برانگیز برخی از افراد در رادیو ورسانه ها مدعی شده اند که نام شما توسط ابراهیم علیدخت خط خورده است آیا این ادعا را تایید می فرمایید؟

    پاسخ مهران احدی: خبر این خبر صحت ندارد

    سوال مدیر سایت: لطفا اصل ماجرا را توضیح دهید:

    پاسخ مهران احدی:بنده بدلیل پاره ای از مشکلات اعزام به مسابقات برای مقدور نبود به همین خاطر خدمت آقای زارع پور رئیس محترم فدراسیون رسیدم ومشکلات خود و دلیل عدم اعزام خود را بصورت مفصل با ایشان در میان گذاشتم .جناب آقای زارع پور نیز بعد از گوش کردن به حرفهای من با درخواست بنده موافقت نموده و حتی از اینجانب بخاطر اینکه بدلیل مشکلات درخواست کرده بودم نیروهای جوان تر جایگزین گردند تشکر کردند.

    سوال مدیر سایت:جناب احدی این تمام ماجرا بود؟

    پاسخ مهران احدی:خیر زیرا بنده در همین ارتباط با ابراهیم علیدخت مشورت نموده و همین مشکلات ومسائل پیش آمده را برای ایشان نیز تشریح کرده و در میان گذاشتم.یعنی اینکه درخواست عدم اعزام از طرف بند بوده وعنوان شده است.

    باتشکر از مهران احدی که در این فرصت کم ما را در این مصاحبه یاری دادند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بررسی دروغگوییهای مسئولان فدراسیون/مهران احدی تکذیب کرد(۳)"
    تازه ترین اخبار