امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰:۱۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4795
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از ارومبه؛ احمد جعفر پور، مربی تنیس روی میز آذربایجان غربی از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان، به اردو دعوت شد.  با توجه به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور که از ۲۶ شهریور ماه به مدت ۱۳…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از ارومبه؛ احمد جعفر پور، مربی تنیس روی میز آذربایجان غربی از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان، به اردو دعوت شد.
     با توجه به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور که از ۲۶ شهریور ماه به مدت ۱۳ روز در تهران در حال برگزاری است، فدراسیون تنیس روی میز کشور از احمد جعفر پور مربی نام آشنای این رشته ورزشی از آذربایجان غربی، جهت حضور در اردوی تدارکاتی دعوت کرده است.
    احمد جعفر پور یکی از با سابقه ترین مربیان نام آشنای کشور در این رشته ورزشی بوده که در کارنامه چندین ساله خود از سال ۶۸ تا کنون به طورمداوم مربیگری تیم های ملی تنیس روی میز جوانان، امید و بزرگسالان داشته و هم اکنون پیشنهاد مدیریت تیم های ملی کشور از سوی فدراسیون را در دست بررسی دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "احمد جعفرپور ودعوت به همکاری با تیم ملی"
    تازه ترین اخبار