امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47952
    ارسال خبر چاپ خبر
  • احمد جعفری پور که چندی پیش توسط محمد زارع پور به بدترین وجه از تصدی مربیگری تیم ملی اخراج گردید درحال حاضر وطبق اخبار موثق در حال مذاکره برای بازگشت مجدد برای تصدی مسئولیت مربیگری می باشد! شنیده ها حکایت از این دارد که جعفری پور حتی در محل سفارت حضور یافته وبا میل ورغبت…

    احمد جعفری پور که چندی پیش توسط محمد زارع پور به بدترین وجه از تصدی مربیگری تیم ملی اخراج گردید درحال حاضر وطبق اخبار موثق در حال مذاکره برای بازگشت مجدد برای تصدی مسئولیت مربیگری می باشد!

    شنیده ها حکایت از این دارد که جعفری پور حتی در محل سفارت حضور یافته وبا میل ورغبت آمادگی خود را برای اعزام با تیم ملی اعلام کرده است.

    مطمئنا این دوره همانند دوره قبل رسانه ها و کارشناسان بدلیل اتمام حجت به تمام دوستان روش معتدل وتعارفی را در پیش نخواهند گرفت زیرا به یقین حجت بر تمام آقایان تمام شده است!

    متاسفانه پذیرش مربیگری در این اوضاع روش اخلاقی  محسوب نشده وشائبه هایی را جهت عشق سفر بودن و دیدار مربی با بازیکن در فرودگاه بوجود می آورد که بزودی به آن خواهیم پرداخت!

    بدلیل اینکه آقای جعفری پور این راه را قبلا طی کرده و سرد و گرم چشیده این فدراسیون می باشد لذا این پایگاه در همینجا بصورت رسمی اعلام میکند که مجبوراست بین روابط دوستانه از یک طرف ومنافع درخطرقرار گرفته این رشته مطمئنا منافع تنیس روی میز را مدنظر قرار داده وتمام تعارفات را کنار گذاشته وبصورت بی پرده اطلاع رسانی نماید.

    در همیجا به آقای جعفری پور اعلام میکنیم که چنانچه این اخبار صحت داشته باشد که از نظر ما ومنابع مطمئن ما صحت دارد، ایشان روال درستی را در پیش نگرفته و دقیقا در این شرایط حساس برخلاف منافع ملی وخصوصا افکار عمومی و اوضاع تنیس روی میز تصمیم گیری نموده است.

    خبرهای شنیدنی در راه است

    لطفا منتظر باشید…

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبر فوری:حضور احمد جعفری پور درآکادمی جهت تصدی مربیگری"
    1. هيئت پينگ پنگ اروميه گفت:

      ضمن تبریک به آقای جعفری پور امیدواریم فدراسیون وشخص آقای زارع پور یه گوشه چشمی هم به استان آذربایجان غربی نیز داشته باشندوچنانچه برای قدردانی ازبازیکن برای شهرش خانه پینگ پنگ می سازند برای مربی تیم ملی هم اینکارو بکنن. باتشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب محمد زاده
        با سلام
        احتراما، چنانچه استحضار دارید آقای جعفری پور بعنوان همراه تیم معرفی شده نه مربی تیم ملی! امیدواریم یادتان نرفته باشد که آقای زارع پور با بدترین وجه آقای جعفری پور را عزل کردند وحتی یک تشکر خشک وخالی از ایشان نشد!از همه مهمتردوره قبلی آقای جعفری پور بعنوان دوره دیدار مربی و بازیکن در فردگاه لقب گرفت والان هم که نوشاد در پارکینگ منزل شخصی خود در حال تمرین است ونقش همراهان حالا یا مربیان رنگی ندارد!
        باتشکر


    تازه ترین اخبار