امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۱:۳۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4796
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان در خصوص حضور تیم بانوان استان در رقابت‌های تنیس روی میز باشگاه‌های کشور، گفت: اگر چه تیم مانند سال گذشته نیست ، اما برای کسب مقام پتانسیل لازم را دارد. به گزارش پایگا ه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛زهرا کرم زاده گفت: بیشتر نفرات تیم استان بومی هستند…

    نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان در خصوص حضور تیم بانوان استان در رقابت‌های تنیس روی میز باشگاه‌های کشور، گفت: اگر چه تیم مانند سال گذشته نیست ، اما برای کسب مقام پتانسیل لازم را دارد.
    به گزارش پایگا ه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛زهرا کرم زاده گفت: بیشتر نفرات تیم استان بومی هستند اما نسبت به سال گذشته در بخش ایستاده ضعیف‌تریم.
    وی افزود: سال گذشته توانستیم یک بازیکن از خارج از استان جذب کنیم اما امسال به دلایل مشکلاتی که وجود داشت در رقابت های این فصل ، تنها از بازیکنان بومی استان استفاده می‌کنیم.
    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان‌خوزستان ادامه داد: در بخش معلولان بیشترین هدف ما این است که چه تیم قوی باشد و چه ضعیف، بازیکنان در مسابقات حضور داشته و بتوانند بر تجربیات خود اضافه کنند .
    وی خاطرنشان کرد: تیم ما آن قدرضعیف نیست که نتواند نتیجه خوبی بگیرد . سال گذشته توانستیم نایب قهرمان شویم به همین دلیل دراین فصل نیز باید نتیجه ای شایسته نام خوزستان کسب کنیم.
    کرم زاده اظهار کرد: این اولین سالی است که در بخش نشسته تیمی را در رده جوانان اعزام می‌کنیم؛ هیچ سالی در این رده سنی تیم نداشته‌ایم و به نظر من تنها استانی هستیم که در بخش ایستاده و نشسته تیم به مسابقات اعزام می‌کند.
    وی عنوان کرد: بازیکنان خود را به سختی پیدا کردیم. برخی از بازیکنان جوان را در سطح شهر شناسایی کرده و جذب کردیم که کار خیلی دشواری بود.
    نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان افزود: اکنون نیز در بهزیستی‌ها برای جذب بازیکنان‌جوان سایر رشته‌ها نیز جستجو می‌کنیم تا از دل معلولان ورزشکاران خوب و برجسته‌ای را بتوانیم جذب کنیم.
     مرحله نخست رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور در بخش بانوان و در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان از سوم تا هفتم شهریورماه در زنجان برگزار می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "مرحله نخست رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور"
    تازه ترین اخبار