امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۴:۳۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47961
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعداز استعفای ابراهیم علیدخت از سرمربیگری تیم ملی، هفتمین مربی هم کنار رفت تا رکورد جالبی برای فدراسیون تنیس روی میز به ثبت برسد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد زارع پور، رئیس فدراسیون حال حاضر تنیس روی میز کشورمان از آذرماه ۸۸ به این سمت انتخاب شد…

    بعداز استعفای ابراهیم علیدخت از سرمربیگری تیم ملی، هفتمین مربی هم کنار رفت تا رکورد جالبی برای فدراسیون تنیس روی میز به ثبت برسد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد زارع پور، رئیس فدراسیون حال حاضر تنیس روی میز کشورمان از آذرماه ۸۸ به این سمت انتخاب شد در دوران ریاست وی رکورد جالبی به ثبت رسیده و آن این است که تیم ملی تاکنون هفت مربی مختلف را تجربه کرده است.

     

    فواد کاسب به عنوان سرمربی و رضا میرالماسی به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۱۰ مسکو همراه تیم ملی بودند بعد از آنها (ریچارد پرآوزه) از مربیان کمپ اتریش، ملی پوشان کشورمان را در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ هلند همراهی کرد.

     

    دیمیتری لونکو از کمپ اتریش مربی بعدی بود که در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو و جهانی ۲۰۱۲ دورتمند همراه تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بود.

     

    مهرداد بابادیوند در المپیک ۲۰۱۲ لندن و بازی های آسیایی گوانگجو در یکی از رقابت های کاپ آسیا مسابقات قهرمانی جهان هلند و دورتمند همچنین مسابقات آسیایی ماکائو مسئولیت مربیگری تیم ایران را بر عهده داشت.

     

    احمد جعفری پور در کاپ آسیا ۲۰۱۳ و تعدادی از پروتورهای سطح یک بین المللی در کنار تیم ملی تنیس روی میز ایران بود و آخرین مربی این لیست طولانی هم ابراهیم علیدخت است که از همان ابتدا سمت سرمربیگری گرفت و در رقابت های قهرمانی جهان پاریس فرانسه و قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ با تیم ملی کشورمان همراه بود.

     

    اکنون با استعفای علیدخت، ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان باید به انتظار هشتمین مربی خود بنشینند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رکورد جالب فدراسیون پینگ پنگ؛ عوض شدن هفت مربی در طول کمتر از ۴ سال"
    تازه ترین اخبار