امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47965
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی پینگ پنگ با بیان اینکه به عنوان همراه با این تیم به لهستان می رود،گفت : برای قبول سرمربیگری این تیم شرایطی دارد که اگر این شرایط محقق شود این مسوولیت را می پذیرد ودر غیراینصورت از این مسوولیت دوری خواهد کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

     

    گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی پینگ پنگ با بیان اینکه به عنوان همراه با این تیم به لهستان می رود،گفت : برای قبول سرمربیگری این تیم شرایطی دارد که اگر این شرایط محقق شود این مسوولیت را می پذیرد ودر غیراینصورت از این مسوولیت دوری خواهد کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا،احمد جعفری پورکه پس از کناره گیری ابراهیم علیدخت ازسرمربیگری تیم ملی پینگ پنگ ایران به عنوان یکی از نامزدهای این سمت مطرح شده است، به ایرنا افزود:درحال حاضر فقط به عنوان میهمان به فدراسیون آمده و قرار است بازیکنان را در دو پوروتورلهستان و آلمان همراهی کنم.

    وی افزود:‌به هرحال نمی شود ملی پوشان را بدون همراه به این رقابت ها فرستاد از این رو از من درخواست شد که این مسوولیت را بپذیرم و آنان را همراهی کنم.

    سرمربی سابق تیم ملی که درآستانه رقابت های انتخابی این تیم به یکباره از این سمت کنارگذاشته شد ادامه داد:من از خانواده پینگ پنگ هستم وهرکمکی که لازم باشد به این خانواده می کنم امروز وظیفه من این است که اینگونه به پینگ پنگ کمک کنم.

    وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه این حرکت به معنای پذیرفتن هدایت تیم ملی نیست نیز گفت:به هیچ وجه اینگونه نیست من تنها همراه تیم هستم نه سرمربی. البته اگر بخواهند این مسوولیت را قبول کنم بایدشروطم را بپذیرم.

    جعفری پور درخصوص اینکه آیا شیوه مدیریت در فدراسیون و دخالت های رییس فدراسیون پینگ پنگ درامورمختلف را می پسندد؟ نیز اظهار داشت:بالاخره او رییس است و قدرت اجرایی دارد شاید در آن مقطع که من هدایت تیم را برعهده داشتم نظرش به ادامه همکاری نبود.

    وی اضافه کرد:‌با این همه من هم به عنوان یک مربی حرفه ای این رفتار را برنمی تابم و آن را تایید نمی کنم برهمین اساس گفتم اگر قرار باشد با فدراسیون به عنوان سرمربی همکاری داشته باشم اختیارات کامل می خواهم و اجازه دخالت نمی دهم.

    سرمربی سابق تیم ملی بااشاره به اینکه درحال حاضر در ارومیه شرایط مناسبی دارد،تصریح کرد: درشهر خودم عزت و آرامش دارم و به هیچ وجه این آرامش را نمی خواهم از دست بدهم از این رو اگر احساس کنم دخالت وجود داشته باشد به طور حتم خواهم رفت.

    وی تاکید کرد:‌من مربی حرفه ای هستم و به اندازه کافی هم سفر خارجی رفته ام پس به دنبال سفر نیستم فقط می خواهم عزت و آرامش داشته باشم همین.

    دو روز پیش ابراهیم علیدخت به یکباره از هدایت تیم ملی پینگ پنگ کناره گیری کرد با این همه مدیریت فدراسیون مدعی بود هنوز استعفای او را نپذیرفته است اما امروز جعفری پور برای انجام کارهای اداری و اخذ ویزای آلمان به سفارتخانه این کشور درایران مراجعه کرده است که این امر با صحبت های رییس فدراسیون مغایرت دارد.

    جعفری پوی در آستانه رقابت های جهانی فرانسه به سبب آنچه بی مهری های فدراسیون عنوان شد از تیم ملی کناره گیری کرد.

    توضیح مدیر سایت:

    امیدواریم آقای جعفری پور فراموش نکرده باشند که فدراسیون ایشان را چگونه عزل کرد؟ما بعنوان اولین سایت خبر برکناری احمدجعقری پور را رسانه ای کردیم ووقتی آقای جعفری پور با اینجانب در این ارتباط تماس گرفتند گفتند این خبرها شایعه هست وصخت ندارد! ایشان دلیل این گفته ها را صحبت تلفنی با زارع پور عنوان کرد وگفت زارع پور گفته به جان بچه ام این حرفها دروغ است وخودت مربی هستی!

    جناب جعفری پور از مهمان بودن خود خبر داده اند واین در حالی است که تعریف مهمان مشخص است !اما وقتی کسی را از جایی بیرون میکنند وزیرآبش را میزنند دوباره این شخص به هر عنوانی که به محل قبلی بازگشت نماید معنا و مفهوم بسیار بدی خواهد داشت که بزودی به آن خواهیم پرداخت!

    آقای جعفری پور عنوان کرئه اند که به هر حال نمی شود ملی پوشان را بدون همراه ومربی اعزام کرد! در پاسخ ایشان باید عنوان کنیم که چرا شما؟آیا به تبعات آن فکر کرده اید؟

    شما که ادعای اهلیت خانواده تنیس روی میز را دارید آیا فکر نمیکنید در حال جبهه گیری برخلاف اکثریت قاطع این خانواده و افکار عمومی قرار گرفته اید؟مثلا چند ماه حالا یا چند سفر میتوانید دوام بیاورید؟شمارش معکوس برای رفتن شما از همین الان شروع شده است.

    شما بفرمایید چه کمکی از دست شما برمی آید؟آیا اگر واقعا کمکی از دست شا برمی آید بهتر نیست در استان خود آن را صرف کنید تا بالاسری بازکنان آماده آن هم بعنوان همراه و همسفر؟

    وقتی شما فرمایش کرده اید که بالاخره او(زارع پور رئیس است وقدرت اجرایی دارد) یعنی اول خودتان را بشدت زیر سوال برده و بعد تمام توجهات را به عاشق بودن به سفر وهمراه بودن جلب کرده اید.

    جناب جعفری پور بخوبی اطلاع دارند که در این عرصه آن هم با این مدیریت هیچگونه آرامشی وجود نخواهد داشت پس تمام هیاهوها برای هیچ است!

    زنده باد چند سفر باد آورده دیگر! زنده باد دیدار مربی و بازیکن در فرودگاه! زنده باد ضدیت با افکار عمومی ! ودر نهایت زنده باد نوکری زارع پور وارزان فروشی!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا: جعفری پور : به عنوان همراه به لهستان می روم نه سرمربی (توضیح مدیر سایت)"
    1. حمید وحدانی گفت:

      سلام
      داشتن یه مقدار غرور چیزه بدی نیست حتی اگه به قیمت از دست دادن یه سفر خارجی باشه. یحتمل این آقای حعفری پور اون آقای مربی ۲۰ سال پیش نیست که افتخار آشناییشونو داشتم.یا حق

    2. مهدی قاهری گفت:

      به نظر من شما دارید در مورد هدف و نیت آقای جعفری پور زود قضاوت می کنید و یه مقدار تند میرید
      مگه نوشاد عالمیان چندبار میتونه مسابقه ی جهانی دعوت بشه؟ چند تا مسابقه رو بدون مربی از دست بده؟ کمتر از یک ماه از منافع پینگ پنگ کشور بگذریم. بامربیگری همین آقای جعفری پور نوشاد از وانگ لیکین برد. مطمئن باشید کارنامه ی این فدراسیون اونقدر خراب هست که با طلای المپیک هم درست نمیشه چه برسه به این که شاید نوشاد نهایتش بره توی هشت تا یا برنز بگیره. بترسید از این که به نیت آقای جعفری پور تهمت زده باشید. هرچند کار درستی نکرده ولی تا سرمربی نشه نمیشه قضاوت کرد. ان شاءالله مشکلات مدیریت فدراسیون با تعیین وزیر حل میشه. شما طومار بنویسید هرکی امضا نکرد مرد نیست

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای قاهری
        با سلام
        احتراما،گویا اشتباه به عرض حضرتعالی رسانیده اند زیرا قرار نیست آقای جعفری پور با نوشاد اعزام گردد ویادتان باشد همین فدراسیون ایشان را عزل کرد !
        ممکن بود هرکسی دیگری با نوشاد برود این بقول شما وان لیکین را ببردتازه اگر قرار به همراهی باشد پس چه همراهی بهتر از رحمت عالمیان!
        لطفا بیشتر در این موارد مطالعه بفرمایید
        با تشکر

    3. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و درود
      شنیدید میگن:
      ما میگیم شاه نمیخوایم، نخست وزیر عوض میشه!!!!
      کاش آقای جعفرپور دقیقا می‌فرمودند هدفشان از قبول سمت چیه؟


    تازه ترین اخبار