امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۳:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی اصفهان لغو شد!به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از برخی دوستان از فدراسیون تنیس روی میز ، اردوی اصفهان لغو شده است. طبق این گزارش خانواده عالمیان  نزد زارع پور رفته واعلام کرده اند که اردوی اصفهان را لغو نماید ،از آنجا که زارع پور هردم به حرف این و آن…

    Untitled

    اردوی اصفهان لغو شد!به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از برخی دوستان از فدراسیون تنیس روی میز ، اردوی اصفهان لغو شده است.

    طبق این گزارش خانواده عالمیان  نزد زارع پور رفته واعلام کرده اند که اردوی اصفهان را لغو نماید ،از آنجا که زارع پور هردم به حرف این و آن توجه می کند در این باره اطاعت امر کرده واین اردو را لغو کرده است.

    با این وضعیت همه شاهد  بازیکن سالاری  بجای شایسته سالاری  بوده  که البته از این فدراسیون انتظاری بیشتر از این نمی توان داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لغو اردوی اصفهان وبازگشت بازیکن سالاری"
    1. حسين يونسي گفت:

      درود بر رحمت عالمیان بزرگ مرد پینگ پنگ ایران.

    2. حسینی گفت:

      سلام جناب علوی.خودتون مگه بارها نگفته بودید این اردو از نظر بار کیفی خوب نیست چون نوشاد مجبوره با یه مشت بچه دبستانی بازی کنه.خوب منم باشم وقتی سطح اردو رو میبینم از فدراسیون میخوام اردو رو کنسل کنه حداقلش اینه تو پارکینگ خونه همراه با خانواده خودشون تمرین می کنند.چون بازیکن سطح اول ایران به فکر خودش و تمرینش هست


    تازه ترین اخبار