امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۴:۲۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 47981
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اگر اختیار تام داشتم، چرا بازیکنان دعوت شده را خودشان خط زدند؟

     

     

    واکنش سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز به اظهارات زارع‌پورعلیدخت: اگر اختیار تام داشتم، چرا بازیکنان دعوت شده را خودشان خط زدند؟

     

    سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز گفت: اگر می‌گویند اختیار تام داشتم، چرا بازیکنانی که دعوت کردم را خط زدند؟

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه زارع‌پور گفته است سرمربی تیم ملی اختیار تام داشت، گفت: چطور اختیار تام داشتم که بازیکنانی را که به اردو دعوت کرده بودم را خط زدند؟ اگر او با این بازیکنان مشکل دارد، چرا باید تیم ملی ضربه‌اش را بخورد؟ اگر اختیار داشتم چرا وقتی مسابقات برزیل تصویب شد، برخی دوستان گفتند این مسابقات سطح پایینی دارد و نباید تیم ملی اعزام شود؟ من سرمربی بودم و صلاح دانستم که تیم به این رقابت‌ها اعزام شود، اما چرا سنگ‌اندازی کردند که این سفر لغو شود؟

     

    وی ادامه داد: با این تفکر و شرایط مدیریت، تنیس روی میز به جایی نمی‌رسد. اینکه بخواهند تصمیم‌های مقطعی بگیرند درست نیست و به نتیجه خاصی نخواهیم رسید. من تا مسابقات آسیایی اختیار داشتم، اما پس از آن دیگر دخالت‌ها کم کم شروع شد.

     

    سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز خطاب به زارع‌پور، رئیس فدراسیون گفت: شما به عنوان پدر خانواده باید همه را دور هم جمع کرده نه اینکه بخواهید از یکدیگر دور کنید.

     

    علیدخت عنوان کرد: چرا اردوی تیم ملی لغو شده است؟ دلیلش این است که بازیکنان گفته‌اند دوست ندارند در اصفهان تمرین کنند. آیا زمانی هم که من بودم اینگونه می‌گفتند؟ متاسفانه رئیس فدراسیون اختیاراتی را که مطرح می‌کند به این صورت بوده است که دیگران تصمیم بگیرند و من پاسخگو باشم.

     

    علیدخت در پایان برای مربی جدید تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

     

    به گزارش فارس، پس از استعفای علیدخت از سرمربیگری تیم ملی، فدراسیون تنیس روی میز احمد جعفری‌پور را جایگزین وی کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "واکنش سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز به اظهارات زارع‌پور"
    تازه ترین اخبار