امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹:۴۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4803
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی مسابقات نونهالان دسته برترکشور به پایان رسید که در لیست شانزده نفره آن حتی یک خوزستانی دیده نمی شود. از قدیم الایام استان قهرمان پرور خوزستان در تمامی رده هاخصوصا رده های پایه  بصورت مستمر ودائم  قهرمانان وملی پوشانی داشته  است که به هیمن دلیل این استانها را تبدیل به یکی از قطبهای قهرمانی…

    درحالی مسابقات نونهالان دسته برترکشور به پایان رسید که در لیست شانزده نفره آن حتی یک خوزستانی دیده نمی شود.
    از قدیم الایام استان قهرمان پرور خوزستان در تمامی رده هاخصوصا رده های پایه  بصورت مستمر ودائم  قهرمانان وملی پوشانی داشته  است که به هیمن دلیل این استانها را تبدیل به یکی از قطبهای قهرمانی نموده است.
    این رویداد برای پینگ پنگ خوزستان که با دارا بودن مربیان وزحمتکشان فراوان  سری در سرها داشته ودارد میتواند یک زنگ خطر ویا یک هشدار ضروری تلقی شود.
    سوال اینجاست که چرا وبه چه علت استان  برجسته خوزستان باید با چنین  افت مشهودی در رده نونهالان   روبرو گردد؟آیا مربیان خوب خوزستانی ضعیف شده اند؟آیا مربیان خوزستان بی انگیزه شده اند؟آیا مربیان خوزستانی تمرکز بر رده پایه را به دست فراموشی سپرده اند؟
    درخوزستان کم نیستند مربیان ومدرسان برجسته ای که تا بالاترین مدارج کسب مدرک کرده اند!
    در هر صورت باید با یک بازنگری کارشناسانه   کارکرد مربیان  مورد بازبینی و بررسی قرارگیرد.برای روشن تر شدن موضوع به یک تعریف ساده از مربی اشاره میکنم:
    مربی کسی است که یک بازیکن پایه را از دوره مبتدی  رشد وپرورش داده وتا رده حرفه ای بالا ببرد….!!! ای کاش مسئولین باشگاهها وهیئت تنیس روی میز  با تقسیم بازیکنان ود راختیار قرار دادن آنان به  مربیان   راندمان کاری آنان را بیشتر تحت نظر میگرفتند .
    در هر صورت مسئولان  برای رشد وپیشرفت فنی خوزستان باید  دست به یک دگرگونی  ونظارت ورقابت اساسی بزنند.
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "هشدار به مسئولان پینگ پنگ خوزستان"
    1. […] اطلاع بیشتر از این مطلب اینجا را کلیک […]

    2. کامران بهمئی از رامهرمز گفت:

      به نظر من در حال حاضر مشکل اصلی خوزستان استعداد یابی بسیار ضعیف است.مسئولین باید به شهر های مختلف سری بزنندوبازیکنان با استعدادرا پیدا کنند . اگر مسئولین بخواهند به همین شکل ادامه دهند پینگ پنگ خوزستان نابود می شود.


    تازه ترین اخبار