امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶:۵۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48099
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه  بار دیگر ودر حساس ترین زمان ممکن پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مورد حمله برخی افراد اجیر شده قرار گرفت وکه با این حمله ناجوانمردانه  با تاسف برخی از خبرها وعکسهای  این سایت از بین رفته است! اینگونه رفتارها فقط وفقط از کسانی برمی آید که منافع یامفت خود را در خطر اساسی احساس…

    متاسفانه  بار دیگر ودر حساس ترین زمان ممکن پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مورد حمله برخی افراد اجیر شده قرار گرفت وکه با این حمله ناجوانمردانه  با تاسف برخی از خبرها وعکسهای  این سایت از بین رفته است!

    اینگونه رفتارها فقط وفقط از کسانی برمی آید که منافع یامفت خود را در خطر اساسی احساس کرده  ومیکنند.

    یکی از نکاتی که باید به آن توجه نمود این است که در این حمله ناجوانمردانه  بیشتر اسناد مهم  از جمله متن استعفای ابراهیم علیدخت و نامه دیگری که رئیس فدراسیون برخلاف گفته های خود نام دونفر از بازیکنان را خط زده  حذف گردیده است که خوشبختانه   چون این اسناد در محل امنی نگهداری می گردید  دوباره در سایت قرار گرفت.

    از آنجاییکه  این سایت محل امن ومطمئنی  برای  اهالی این رشته و رسانه تبدیل شده  است تحت هر شرایطی  نخواهیم  گذاشت  که تاریخچه  زنده این رشته که دست بسیاری از افراد ناکارآمد در آن رو شده است مورد خدشه قرار گیرد.

    ما همچنان بعنوان خدمتگذار بی مزد و مواجب این رشته  در دفاع از اهداف واقعی تنیس روی میز کشور هستیم ویقینا وجود خواهیم داشت وآنچه نخواهد بود و رفتنی است افراد ناکارآمد وغیر پینگ پنگی هستند که بر سر این رشته کاملا تخصصی  آوار شده اند!

    ارادتمند وخاک پای تمام اهالی شریف تنیس روی میز کشور

    سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه!"
    تازه ترین اخبار