امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48128
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان همچنان در پارکینگ  منزل خود در حال تمرین است وفدراسیون وباصطلاح همراهان ویا همسفران وبقولی مربیان دربستی هیچ نقشی برای او یا تیمهای ملی ایفا نمیکنند! زارع پور در جایی اعلام میکند که نوشاد عالمیان یقینا به تنهایی برای مسابقات جهانی اعزام خواهد شد  ودلیل این سنگ اندازی سر راه ابراهیم علیدخت را…

    نوشاد عالمیان همچنان در پارکینگ  منزل خود در حال تمرین است وفدراسیون وباصطلاح همراهان ویا همسفران وبقولی مربیان دربستی هیچ نقشی برای او یا تیمهای ملی ایفا نمیکنند!

    زارع پور در جایی اعلام میکند که نوشاد عالمیان یقینا به تنهایی برای مسابقات جهانی اعزام خواهد شد  ودلیل این سنگ اندازی سر راه ابراهیم علیدخت را دعوت شدن   نوشاد عالمیان به تنهایی  عنوان میکند  واین درصورتی است که سروش امیری نیا که اکنون در مسابقات آزاد هند حضور دارد به همراه محسن شیشه گرها اعزام می شود!حال سوال از زارع پور این است که آیا  دردعوت نامه مسابقات هند نامی از مربی مثلا آقای شیشه گرها  برده شده است؟آقای زارع پور باید پاسخ دهند که آیا مسابقات جهانی بلژیک اهمیت دارد  یا مسابقات آزاد هند؟

    راستی در حال حاضر نوشاد عالمیان در پارکینگ منزل پدری خود با چه کسی  مشغول  تمرین کردن است؟

    پاسخ کاملا مشخص است  !مطمئنا با برادر خود یعنی نیما!مگردر اردوی برنامه ریزی شده که توسط مربی مستعفیاعلام گردید  نیما حضور نداشت؟آیا تمام اردوها و همه چیز تنیس روی میز باید صرفا برای یک بازیکن باشد ؟پس بقیه چه جایگاهی در این رشته دارند؟

    یکی از ضربات جبران ناپذیری که بر مدیریت محمد زارع پور وارد شد  ویقینا میتوانست به ماندگاری بیشتر زارع پور کمک برجسته ای کند عدم اعزام نوشاد و نیما به رقابتهای برزیل بود!با توجه به روی کار آمدن دولت جدید   اعزام به مسابقات برزیل که با درایت مربی مستعفی صورت گرفت  مطمئنا میتوانست با مدال آوری  نماینده یا نمایندگان کشورمان همراه باشد  و با مدال آوری  پینگ پنگ بازان کشور موجی از خبرهای شاد و وافتخار آفرین  در سطح رسانه ها  منتشر و در نهایت به گوش وزارت ورزش ودیگر مسئولین می رسید  ویقینا این یک امتیاز  بسیار برجسته  برای  زارع پور بود که خدا را شکر از دست رفت. البته یکی از اصلی ترین دلایل  مخالفت با این اعزام  عدم اطلاع کافی  زارع پور از این رشته و در اصل غیر پینگ پنگی بودن او محسوب می شد  که در هر صورت همین غیر پینگ پنگی بودن  باعث از دست رفتن بهترین فرصت برای او گردید  ودرحقیقت گول خورد آن هم چه گولی!!!

    در این گیر ودار برخی افراد که در سابقه واقعی آنان  هیچ خدمت واقعی    برای این رشته دیده  نمی شود  به گمان  گرفتن پست واقعی در تیمهای ملی  بر سر راه علیدخت سنگ اندازی کرده و همچنین با شناختی  که از جناب رئیس داشتند  قصد خودشیرینی  برای او را در سر می پروراندند اما غافل از اینکه  این رئیس برای مچل کردن اینگونه افراد استاد قهاری است  !در هر صورت تیر این افراد هم به سنگ خورد وبه نان و نوایی نرسیدند  !

    فدراسیون در بدر بدنبال برگزاری اردو!

    خبرهای دریافتی از  برخی منابع   در داخل فدراسیون پرتنش تنیس روی میز کشورحکایت از دست به دامان شدن این و آن برای برگزاری اردوهای چند روزه دارد.

     بعد ازمشحص شدن  سنگ اندازی ودخالت آشکار برخی اجیر شده ها توسط رئیس فدراسیون و همچنین خود او  وبعد از اینکه با ندانم کاری این افراد، اردوی درخواستی ابراهیم علیدخت برای آمادگی ملی پوشان توسط همین افراد لغو گردید وبعد از اینکه هنوز خبر استعفای علیدخت  همه گیر نشده بود جایگزین وی به سرعت  نور مشخص گردید ،فدراسیون تنیس روی میز  درصدد برگزاری چیزی به نام اردو برای بازیکنان می باشد!

    طبق اخبار موثق از افراد بسیار مطمئن  در درون فدراسیون  گویا دبیر محترم اما غیر پینگ پنگی  این فدراسیون  بارئیس هیئت  اصفهان  برای برگزاری مجدد اردو صحبت کرده که طبق همین اخبار  این هیئت با برگزاری اردو مخالفت نموده است.

    به نظر می رسد که دلیل اصلی این مخالفت لغو اردوی قبلی در زمان ابراهیم علیدخت بوده است!

    در حال حاضر و با چنین شرایطی چنانچه فدراسیون نشینان مبادرت به برگزاری اردو کنند  سنگ اندازی و دخالت بر سر راه علیدخت را با این کار لو داده و باید منتظر  عکس العمل های بوجود آمده باشند.

    بزودی گفته ها و نظریات عنوان شده  از طرف  رئیس فدراسیون  در باره برخی افراد را رسانه ای خواهیم نمود .

    لطفا منتظر باشید…

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وقتی غیر پینگ پنگیها صاحبان این رشته می شوند!"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      بنده فکر می‌کنم ۲ مشکل اساسی وجود دارد:
      ۱ – کمبود بودجه کافی جهت برگزاری اردو، استفاده از مربیان تراز اول، اعزام بازیکنان و.. (عدم توانایی در جذب بودجه نشانه چیست؟)
      ۲ – عدم استفاده از رای، نظر و تصمیم کارشناسان و صاحبان اصلی تنیس روی میز.

    2. amidi گفت:

      با سلام مشکل اصلی در نبود یک نظام تدبیر است و گرنه میتوان در کمبودها و شرایط بحرانی هم مدیریت کرد .

    3. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      استاد گرانقدر آقای عمیدی
      از پاسخ شما به سئوال داخل پرانتز بنده تشکر می‌کنم.


    تازه ترین اخبار