امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶:۴۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48133
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهریز با اقتدار قهرمان مسابقات تنیس روی میز آقایان المپیاد دارالعباده استان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان مهریز در سالن ورزشگاه کارگران شهرستان مهریز با حضور پر شور ده شهرستان برگزار گردید تیم ها در دو گروه ۵ تیمی به رقابت پرداختند. از گروه اول…

    مهریز با اقتدار قهرمان مسابقات تنیس روی میز آقایان المپیاد دارالعباده استان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان مهریز در سالن ورزشگاه کارگران شهرستان مهریز با حضور پر شور ده شهرستان برگزار گردید تیم ها در دو گروه ۵ تیمی به رقابت پرداختند. از گروه اول تیم های یزد و میبد و از گروه دوم تیم های مهریز و اردکان به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در نیمه نهایی تیم های یزد و مهریز به ترتیب بر اردکان و میبد غلبه کردند و به فینال راه یافتند.

    در فینال بازیکنان مهریزی با انجام بازی های بسیار زیبا و با اقتدار کامل با نتیجه سه بر سفر تیم یزد را مغلوب کردند. لازم به ذکر است تیم مهریز در تمامی بازی های خود ،جز یک بازی، با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

    افتخار آفرینان تیم مهریز آقایان مصطفی زارع بیدکی، وحید حاضری، محمدحسین دهقان و محمد صادق خواجه به مربیگری حسین زارع و سرپرستی سعید زارع زاده بودند.

    نتایج رقابت های انفرادی نیز به صورت زیر مشخص شد:

    مقام اول: مصطفی زارع بیدکی از مهریز،

    مقام دوم: وحید حاضری از مهریز،

    مقام سوم مشترک: آقایان ابوالفضل سالاری از اردکان و علی نخعی از میبد.

    به این ترتیب در این مسابقات مهریز با اقتدار کامل به مقام قهرمانی دست یافت.

    در ضمن آقای علی کریم زاده به عنوان بازیکن اخلاق در پایان رقابت ها از طرف هیئت تنیس روی میز مهریز جایزه ای را دریافت نمود.

    مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال با حضور آقایان دهقان مدیر کل اداره ورزش و جوانان، سیفی رئیس هیئت تنیس روی میز استان، دهقانی زاده رئیس اداره کار مهریز، امیریان دبیر هیئت استان، علی خواص پیشکسوت تنیس روی میز، نارگانی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، زارع زاده رئیس اداره اصناف مهریز و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهریز قهرمان مسابقات تنیس روی میز المپیاد دارالعباده یزد شد(تصویری)"
    1. جلال حسنی گفت:

      با سلام
      به مسئولین ،مربیان و بازیکنان مهریز این موفقیت را تبریک می گویم.به امید روزهای بهتر برای پینگ پنگ شهرستان مهریز و استان یزد .

    2. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام این موفقیت را به آقایان حسین زارع(رییس هیات) و سعید زارعزاده دبیر هیات) که در برگزاری هرچه بهتر مسابقات و نیز پرورش بازیکنان تیم قهرمان از هیچ تلاشی دریغ نکردند تبریک عرض نموده و امیدوارم این همدلی و صمیمیتی که بین اعضای هیات وجود دارد با هیچ چشم زخمی از بین نرود. انشاالله.
      درضمن آقای ابوالفضل سالاری بازیکن شیرازی الاصل شهرستان یزد می باشندکه در بخش انفرادی مشترکا سوم شدند
      با آرزوی توفیق

    3. amidi گفت:

      با سلام تبریک میگویم


    تازه ترین اخبار