امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۲:۰۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48191
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ پنگ رامهرمز گفت: فرناز اسکندری نونهال رامهرمزی، پدیده مسابقات پینگ پنگ کشوری شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهرام قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: فرناز اسکندری نونهال ۱۰ ساله رامهرمزی به مربی‌گری فرجام زمانی در مسابقات کشوری پینگ‌پنگ نونهالان که در همدان…

     

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ رامهرمز گفت: فرناز اسکندری نونهال رامهرمزی، پدیده مسابقات پینگ پنگ کشوری شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهرام قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: فرناز اسکندری نونهال ۱۰ ساله رامهرمزی به مربی‌گری فرجام زمانی در مسابقات کشوری پینگ‌پنگ نونهالان که در همدان برگزار شد توانست رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

     

    وی تصریح کرد: با توجه به بازی خوبی که فرناز اسکندری در این دوره از مسابقات از خود نشان داد به عنوان پدیده این دوره از مسابقات نیز شناخته شد.

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ رامهرمز افزود: اسکندری در مسابقات خردسالان استان نیز توانست مقام سومی دیگری را از آن خود کند.

     

    قاسمی در ادامه گفت: آرمین دوانی ۹ ساله، یکی دیگر از نونهالان رامهرمزی توانست رتبه ششم مسابقات استانی را که در اهواز برگزار شد کسب کند و به مسابقات کشوری که در قم برگزار خواهد شد راه یافت.

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ رامهرمز در پایان ضمن درخواست از مسئولان از آنان خواست تا هیئت‌های ورزشی به‌ویژه نونهالان و نوجوانان را برای شرکت در مسابقات یاری کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نونهال پینگ‌پنگ‌باز رامهرمزی پدیده کشور شد"
    1. فرحناز گفت:

      سلام
      تاریخ این مسابقات کشوری چه موقع بوده که بازیکنان ما شرکت نکرده اند؟ آیا این مسابقات دوستانه بوده یا رسمی؟

    2. shbabadivand@yahoo.coms گفت:

      فرناز جان کسب مقام سوم نو نهالان کشور بر شما و خانواده محترم وهیئت پینگ پنگ رامهرمز و مربی گرامییتان مبارک باد

    3. دکتر ساقی رامهــرمزی گفت:

      دکتر ساقی رامهـرمزی:با درود بر این آینده ساز رامهــرمزی ورزش کشورآریائیمان،خوب است بدانید شهر تاریخی رامهــرمز جای گرفته در قلب خاور خوزستان ۴راه فرهنگ ها و ملت ها نام دارد و ورزشکاران نخبه و برجسته ای در همه رشته ها از بوکس و رزمی گرفته تا کبدی فوتبال والیبال کشتی پینگ پنگ و…دارد.در کنار این ویژگی بی مهری کارخانه هائی مانند سیمان رامهــرمز و شرکت نفت رامهــرمز بیشتر از همه دل آزار است که خود را به هیچ رو پاسخگو نمی دانندو هیچ گونه پشتیبانی از ورزش رامهــرمز نمی کنند .

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      جا دارد از زحمات بی شائبه جناب آقای شهرام قاسم زاده رئیس محترم هیأت تنیس روی میز شهرستان رامهرمز که انصافاً مدت زیادی است در شهر رامهرمز تحول ایجاد کرده است قدردانی و سپاسگزاری نمایم همچنین از آقای رحیم حق شناس که بدون چشم داشتی در حال خدمت به جوانان خوب و شایسته رامهرمزی است تشکر و قدردانی میکنم .
      شهرستان رامهرمز پتانسیل بسیار خوبی در تنیس روی میز از خود نشان داده و می طلبد مسئولین محترم شهرستان بخصوص رئیس محترم اداره ورزش و جوانان رامهرمز توجه ویژه و خاصی به این رشته داشته باشند .

    5. سلام گفت:

      فرحناز خانم خسته نباشی امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی

    6. سلام گفت:

      خسته نباشی
      خواهشمنداست به نایج ذیل در مسابقات همدات توجه فرمایید

      مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان دختر کشور در همدان به کار خود پایان داد.
      به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، این مسابقات در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان با حضور ۱۰۵ نفر بازیکن از ۲۰ استان کشوربرگزار گردید.
      این مسابقات که با استقبال کم سابقه ای در رده نونهالان دختر روبرو شده بود با شناخت نفرات راه یافته به دسته برتر به کارخود پایان داد.
      نفرات دسته برتر نونهالان دختر به شرح زیر می باشند:
      ۱_ میناپور موسوی (البرز) ۲_شقایق حسین زاده (تهران)۳_مریم فرعی (البرز)۴_یاسمن نقی زادگان (فارس)۵_ملیکا کرمی (تهران)۶_مریم کرمی (فارس)۷_آناهیتا افتخاری (مرکزی) ۸_یاس جهازی (خوزستان)۹_شایسته باقری (فارس)۱۰_پریا خضر (آذربایجان غربی )۱۱_کوثر رضائی (هرمزگان)۱۲_ملیکا عامر طاس(فارس)۱۳_فاطمه مقصودی (کرمان)۱۴_کیمیا رستمی( تهران)
      این مسابقات فردا بصورت دوره ای برگزار خواهد شد.

    7. آرمین کنتا گفت:

      تبریک میگم..


    تازه ترین اخبار