امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶:۱۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48221
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: رئیس فدراسیون با رفتارهایش تنها به دنبال ضربه زدن به بازیکنان است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه زارع‌پور گفته است تا زمانی که من باشم لطف‌الله نسبی جایی در تیم ملی نخواهد داشت،…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: رئیس فدراسیون با رفتارهایش تنها به دنبال ضربه زدن به بازیکنان است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه زارع‌پور گفته است تا زمانی که من باشم لطف‌الله نسبی جایی در تیم ملی نخواهد داشت، گفت: نمی‌دانم مشکل این آقای کینه‌ای با من چیست. او تنها هدفش ضربه زدن به بازیکنان است والا من هیچ مشکلی با او ندارم.

     

    وی ادامه داد: اولین بار هم نیست که با بازیکنان این رفتارها را می‌کند و پیش از من هم اخلاق پسند، افشین نوروزی و میر الماسی و چند بازیکن دیگر هم با برخورد نادرست رئیس فدراسیون روبرو شده‌اند.

     

    ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص استعفای علیدخت و آمدن جعفری‌پور به تیم ملی گفت: از علیدخت واقعا ممنونم که به خاطر بازیکنان ایستادگی کرد و زیر بار حرف زور نرفت. او بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی دعوت کرد، اما زارع‌پور با صلاحدید خودش برخی نفرات از جمله من را خط زد. چطور با این کار می‌گویند سرمربی تیم ملی اختیار تام داشته است؟ هیچ مربی‌ای با این فدراسیون نمی‌تواند کار کند. هرکسی می‌آید بیش از یک سال دوام نمی‌آورد.

     

    لطف‌الله نسبی عنوان کرد: مطمئن باشید با این رفتارهای زارع پور انگیزه من چند برابر شده است. من در زمین حرفم را می‌زنم. مطمئنا او روزی که نزدیک هم هست، خواهد رفت، اما من که در تنیس روی میز بزرگ شده‌ام، خواهم ماند.

     

    وی تاکید کرد: متاسفانه او با حرکت‌های خود شان رئیس فدراسیون را هم حفظ نکرده است. به جای اینکه بازیکنان را دور هم جمع کرده و اتحاد ایجاد کند هر روز می‌خواهد تفرقه راه بیاندازد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف الله نسبی:زارع‌پور کمر به تخریب بازیکنان بسته است/ تمام حرف‌هایم را در میدان مسابقه می‌زنم"
    تازه ترین اخبار