امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۲۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48233
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     فدراسیون تنیس روی میز مدت‌ها است بدون نایب رئیس بانوان کار می‌کند و زارع‌پور می‌گوید در حال بررسی گزینه‌ها و شرایط آنها هستیم.   خبرگزاری فارس: چرا فدراسیون تنیس روی میز نایب‌رئیس بانوان ندارد؟/ زارع‌پور: در حال بررسی هستیم   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، پوستین‌دوز که…

     773900_PhotoA

     

    فدراسیون تنیس روی میز مدت‌ها است بدون نایب رئیس بانوان کار می‌کند و زارع‌پور می‌گوید در حال بررسی گزینه‌ها و شرایط آنها هستیم.

     

    خبرگزاری فارس: چرا فدراسیون تنیس روی میز نایب‌رئیس بانوان ندارد؟/ زارع‌پور: در حال بررسی هستیم

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، پوستین‌دوز که نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز بود مدت ها است که استعفا داده است و این پست خالی مانده و مشخص نیست چه کسی مشکلات و کارهای بانوان را حل و فصل می‌کند.

     

    بخش بانوان فعالیت چندانی در حال حاضر ندارد و شاید یکی از دلایل اصلی آن هم نبود مسئول در این بخش باشد.

     

    محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که چرا این پست خالی مانده است، گفت: ما هیچ مشکلی با پوستین دوز نداشتیم و خودش اعلام کرد که به دلیل مشغله دیگر نمی‌تواند در این پست کار کند و با وجود اینکه اصرار داشتیم او بماند، اما این اتفاق نیفتاد.

     

    وی ادامه داد: پس از این اتفاق یکی دو گزینه را معرفی کردیم که مورد موافقت مسئولان وزارت ورزش قرار نگرفت و در حال حاضر هم گزینه های دیگر را بررسی می‌کنیم و منتظر مشخص شدن وضعیت وزارت ورزش هستیم.

     

    به گزارش فارس، در حال حاضر ندا شهسواری و محجوبه عمرانی دو نماینده تنیس روی میز که در تیم‌های عراقی عضویت دارند در جام باشگاه‌های عرب در اردن حضور دارند.

     

    لیگ برتر بانوان هم وضعیت چندان مشخصی ندارد و خبری از فصل جدید و حضور تیم‌ها به گوش نمی‌رسد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چرا فدراسیون تنیس روی میز نایب‌رئیس بانوان ندارد؟/ زارع‌پور: در حال بررسی هستیم"
    تازه ترین اخبار