امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4824
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون تنیس روی میز به استان‌های محروم کمک مالی می‌کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از شهرکرد، امیر عمیدی در مراسم انتخاب رئیس هیئت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل‌های زیادی هستند که در صورت تلاش نیز می‌توانند بر سکوهای…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون تنیس روی میز به استان‌های محروم کمک مالی می‌کند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از شهرکرد، امیر عمیدی در مراسم انتخاب رئیس هیئت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل‌های زیادی هستند که در صورت تلاش نیز می‌توانند بر سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مختلف دست پیدا کنند.

    وی با بیان اینکه برنامه‌های فدراسیون حمایت همه‌جانبه از استان‌های محروم است، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن استعدادهای بالقوه در چهارمحال و بختیاری باشیم.

    عمیدی تصریح کرد: ارتقای سطح ورزش در شهرستان‌ها نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان و حمایت مالی از هیئت‌های شهرستانی است که باید در راستای پیشرفت این رشته ورزشی به‌ویژه در این استان با وجود این استعدادهای بی‌شمار گام‌های اساسی برداشته شود.

    وی با بیان کمک مسئولان استانی نقش مهمی در رسیدن به این هدف ایفا می‌کند، گفت: از سوی دیگر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مدیران و مربیان این استان می‌تواند سطح ورزش در این استان را ارتقا بخشیده و افق روشنی را برای علاقمندان به این ورزش ایجاد کند.

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه از رئیس جدید هیئت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری خواست تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دیدن مربیان وداوران استان آموزش‌های لازم برای ارتقای سطح فنی و رشد تنیس روی میز را فراهم کند.

    وی در ادامه با اشاره به نقش ورزش در زندگی افراد، گفت: ورزش شامل فعالیت هر کس با یک منظور و در محیطی متفاوت از محیط روزانه برای مسابقه، لذت بردن، برای کسب برتری، برای پیشرفت مهارت یا ترکیبی از تعدادی از این هاست.

    عمیدی اضافه کرد: ورزش امروزه در جهان به وسیله‌ای مبدل شده که انسان‌ها رابا هم متحد و آشنا کرده و بین آنها پیوند اخوت و برادری برقرار می‌کند و مهم‌ترین هدف و وظیفه ورزش همین است.

    وی خاطرنشان کرد: ایجاد مودت و دوستی بین ورزشکاران که هر چند در میدان رقیب هم هستند اما در خارج از میدان به عنوان رفیق همدیگر هستند، ورزش ترکیبی از فعالیت‌های فیزیکی عادی و معمول و مهارت‎های شخصی است که گاها به‎عنوان تفریح، لذت بردن و رسیدن به برتری است

    در این مجمع انتخاباتی که با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد، حسن قربانی با کسب ۱۶ رای موافق به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز چهارمحال وبختیاری انتخاب و برای یک دوره چهار ساله هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "کمک مالی فدراسیون تنیس روی میز به استان‌های محروم"
    تازه ترین اخبار