امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۸:۲۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48334
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه مسابقات جهانی بلژیک نوشاد عالمیان موفق شد با یک پیروزی و یک شکست آن هم  بعنوان تنها بازیکن بدون مربی وهمراه درگروه خود دوم شود. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشا دعالمیان تنها نماینده ایران در این رقابتهای مهم که بدون مربی و هرگونه همراهی به بلژیک اعزام شده است…

    2

     

    در ادامه مسابقات جهانی بلژیک نوشاد عالمیان موفق شد با یک پیروزی و یک شکست آن هم  بعنوان تنها بازیکن بدون مربی وهمراه درگروه خود دوم شود.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشا دعالمیان تنها نماینده ایران در این رقابتهای مهم که بدون مربی و هرگونه همراهی به بلژیک اعزام شده است در بازی اول خود برابر آندره هو از کانادابا رنکینگ جهانی ۳۸۶ بانتیجه ۴بر۱ پیروز گردد در مسابقه دوم خود برابر حریف قدرتمندی به نام چن آن از تایپه دارای رنکینگ جهانی ۲۷ قرار گرفت که با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ از این  بازیکن شکست خورد.

    نوشادگیم اول ودوم را با نتیجه ۹و۸ به سود خود به پایان رساند و در گیم سوم با نتیجه ۱۲بر۱۰ تن به شکست داد.

    عالمیان در گیم چهارم با نتیجه ۱۱ بربر۹ پیروز شد و در گیم پنجم با نتیجه ۱۱ بر۹ شکست خورد.گیم ششم با نتیجه ۱۱ بر۷ به سودحریف نوشاد به پایان رسید تا نتیجه را به گیم نهایی مشخص کند.در گیم نهایی عالمیان در حالی که با نتیجه ۹بر۷ از حریف خود جلو بود با نتیجه ۱۱ بر۹ شکست خورد تا با این شکست مظلومیت تنیس روی میز کشور بیش از پیش نمایان گردد.

    مطمئنا اگر یک نفر حتی بعنوان همراه با نوشاد عالمیان در این مسابقات حضور می داشت نتیجه کاملا تغییر میکرد.

    بزودی تحلیل این مسابقات منتشر خواهد شد…

     

    در ادامه جدول و ریز نتایج آمده است:

     

     

    vvvvvv

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی مردان جهان دربلژیک/فریاد تنهایی نوشاد در بلژیک!"
    1. محسن گفت:

      با سلام
      من بازی اول نوشاد را دانلود کردم و دیدم. یک نفر داشت نوشاد را کوچ می کرد و مطمئنا ایرانی بود چون داشت فارسی با او صحبت می کرد اما چهر اش را دوربین نشان نداد چون بازی با دوربین ثابت ضبط شده بود.

    2. حمید رضا داورزنی گفت:

      سلام
      حذف نوشاد علی رغم شایستگی بالای او نشان از بهم ریختگیی و اوضاع نابسامان فدراسیون دارد نوشاد میتوانست به مراحل بالا تر صعود کند ماکه بیرون گود هستیم تمرکزمان از شرایط موجود در این رشته بهم ریخته چه برسد به نوشاد تنها ….


    تازه ترین اخبار