امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۰:۲۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48362
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: نبود مربی در کنار عالمیان در مسابقات جام جهانی تاثیرگذار و محسوس بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست نوشاد عالمیان در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: این…

     

     

    سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: نبود مربی در کنار عالمیان در مسابقات جام جهانی تاثیرگذار و محسوس بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست نوشاد عالمیان در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: این رقابت‌ها نشان داد که حتما باید یک مربی کنار نوشاد عالمیان حضور داشته باشد. کجای دنیا یک بازیکن را تنها به رقابت‌های مهم جهانی اعزام می‌کنند؟ بازیکن تایوانی در مسابقات کاپ آسیا چهار بر یک مغلوب نوشاد شده بود، اما در این رقابت‌ها چهار بر سه مقابل این حریف شکست خورد آن هم در حالی که سه بر یک از او پیش بود.

     

    وی ادامه داد: اگر یک مربی در کنار او بود، تاثیرگذار می‌شد و دیگر بازی برده را نمی‌باخت. قطعا نوشاد در ادامه بازی تمرکز خود را از دست داده است.

     

    سرمربی سابق تیم ملی که به دلیل دخالت در کارهایش از سمت خود استعفا داد با اشاره به اینکه موقعیت خوبی برای تنیس روی میز ایران با شکست نوشاد از دست رفت، گفت: عالمیان با پیروزی مقابل حریف تایوانی می‌توانست به جمع ۱۲ بازیکن برتر جهان راه یابد، اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه برنامه ریزی غلط تنیس روی میز ایران را به سمت نابودی می‌کشاند. سوال من این است که چرا برای امیری‌نیا که در رده جوانان بود مربی اعزام شد و آن وقت نوشاد را به تنهایی در رقابت‌هایی که به مراتب مهمتر از جوانان بود، فرستادند.

     

    به گزارش فارس، نوشاد عالمیان روز گذشته در مسابقات جام جهانی در بلژیک در بازی نخست خود حریف کانادایی را مغلوب کرد و در دیدار دوم مقابل حریف تایوانی در حالی که سه بر یک پیش بود، چهار بر سه نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مرحله دوم بازماند.

     

    نفر اول تنیس روی میز ایران به تنهایی در این مسابقات حاضر شده بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:نبود مربی کنار نوشاد در جام‌ جهانی‌ محسوس بود/ برنامه‌ریزی غلط تنیس روی میز را نابود می‌کند"
    1. محسن گفت:

      با سلام
      من بازی دوم نوشاد با چین تایپه را نیز دیدم. یک نفر داشت نوشاد را کوچ می کرد و آی دی کارت نیز بر گردنش آویزان بود. نکته خیلی جالب اینکه این مربی در گیم ششم که نوشاد ۹ بر ۵ از حریف عقب بود و بازی را ۹ بر ۷ کرد ایشان تایم گرفتند که باعث شد نوشاد راحت این گیم را ببازد، در حالیکه در گیم آخر که نوشاد دو مرتبه از حریف پیش بود و حریفش به او رسید (۷ بر ۴ و ۹ بر ۷) و در این زمان به شدت نیاز به تایم داشت، متاسفانه این مربی تایم نوشاد را در گیم قبلی هدر داده بود. باید دید که آیا این مربی را فدراسیون با نوشاد فرستاده یا نه؟ که اگر این مربی را فدراسیون فرستاده باشد که باز هم فدراسیون و بخصوص رئیسش غوقا به پا کرده اند با این تصمیماتشان.


    تازه ترین اخبار