امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۷:۴۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4837
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بایک نگاه بسیار ساده در رده بندی  دسته برترنونهالان کشور  عملکرد وسرمایه گذاری کلان وکارآمد  برخی از مسئولین هیئتها و مربیان آنان  نمایان خواهد شد. دراین میان استان  موفق و پرتحرک  فارس گوی سبقت را از دیگر استانهای  مدعی و پرامکانات تر  در این رشته ربوده است.این استان موفق دوبازیکن در جمع چهار نفر برتر کشور دارد  که انصافا…

    بایک نگاه بسیار ساده در رده بندی  دسته برترنونهالان کشور  عملکرد وسرمایه گذاری کلان وکارآمد  برخی از مسئولین هیئتها و مربیان آنان  نمایان خواهد شد.
    دراین میان استان  موفق و پرتحرک  فارس گوی سبقت را از دیگر استانهای  مدعی و پرامکانات تر  در این رشته ربوده است.این استان موفق دوبازیکن در جمع چهار نفر برتر کشور دارد  که انصافا باید از جانب مسئولین امر  مورد توجه وقدردانی عینی وعملی قرار گیرد.
    پیمان ابوالحسنی  رئیس هیئت موفق  این استان باتوجه باینکه یکی ازمنتقدین اساسی سیاست های فدراسیون فعلی است یکی از نمونه ترین  وموفق ترین  مجموعه ها  را در سطح کشور راه اندازی ومدیریت کرده است  که نتیجه آن کاراصولی ومورد قبول آموزش و پرورش نونهالان در سطح کشور است.
    کاری که امروزه اکثر مربیان ایرانی حوصله آن را ندارند(بازیکن سازی در رده پایه) وفقط به داشتن مدرکی ونام ونانی اکتفا کرده اند.در این بین جادارد تا از مربی برجسته ودلسوز وهنرمند این خطه جناب آقای مکیف نیز تقدیر وتشکر نمود.
    مسلما اگر زحمات و دلسوزیهای این مربی ارزشمند و کم انتظار نبود  موفقیتهای امروزاین استان بدست نمی آمد.
    متاسفانه  چون بنا به هردلیلی که فعلا از آن گذرمیکنیم؛ جای این مربی فعال در کادر ملی خالی است  قصد داریم تا مصاحبه هایی اختصاصی با مسئول هیئت ومربی دلسوز وکارآمد این استان موفق وقهرمان ساز انجام دهیم.
    هرچند این مصاحبه باتوجه به درخواست  مکرر وبسیار گسترده  دوستداران این مربی ومسئول هیئت  از اهیمت ویژه ای برخوردار خواهد بود.مدیریت سایت به مسئولان ومربیان استان فارس صمیمانه تبریک گفته وبرای آنان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عملکرد قابل قبول استان فارس"
    1. amidi گفت:

      با سلام اینجانب و اقای بابادیوند نیز قدر شناس این مربی دلسوز هستیم .لیکن خودشان فعلا بنا به دلایلی دعوت ما را اجابت ننموده اند.در تیمهای ملی برویشان باز است وبرایشان در هر صورت ارزوی توفیق داریم


    تازه ترین اخبار